Flesvoedingvraagje

@ Willy,

Pepijn is nou niet wat je noemt een lichtgewicht. Hij moest van cb 6 flessen van 135ml, omdat hij nog de nacht niet oversloeg. Dus dat raad ik je ook aan. Gewoon proberen 6 voedingen overdag te geven van 135ml wie weet gaat hij dan langere ruk maken.
Nu Pepijn zo goed als doorslaapt, zouden we wel 5 voedingen kunnen geven. Ik denk dat ik die dan gelijk verhoog naar 165ml.
Als hij zoveel flessen drinkt van 100ml dan is hij echt wel toe aan meer. Dus meer gaan geven. En als hij dan een keer een fles laat staan dan niet opdringen. Laat je even weten hoe het gaat?

Liefs

Hoi Reneke

Tygo heeft vandaag 2 flessen op van 135cc en dan slaapt hij ook 4 uur achter elkaar en ik moet hem dan ook wakker maken net als Pepijn.
om 7 uur moet hij weer en dan om 23:00 nog een keer ik ben dan benieuwd hoe het vannaacht gaat, ik zal je het morgen laten weten okay?
a;s dit zo door gaat dan komt hij vandaag ook aan 6 voedingen we wachten het af.

Groetjes Willy

Tygo heeft gisterenavond om 18.00 gehad en twee uurtjes later heeft hij al weer een fles gehad.Hij had om 18:00 80 cc opgedronken en viel in slaap.
Toen kwam hij om 20;'00u en heeft hij wel 135 cc gedronken en om 23:00 hadden we er eerst 90cc in gedaan wij dachten misschien krijg je wel te veel voedingen en hier nam hij geen genoegen mee dus hebben we er nog een keer 30 cc bij klaar gemaakt toen is hij gaan slapen tot kwart voor 4 dat is dus heel netjes.
Maar gisteren morgen liet hij er 4 uur tussen zitten en dan gisteren middag gaat hij zo weer naar drie uurtjes dus kan hem nog niet pijlen.
Vanmorgen heb ik hem om 7 :00 135 cc gegeven alles opgedronken dus ik ben benieuwd hoe het vandaag loopt.

Groetjes Willy

Het is voor hem natuurlijk ook ff wennen.
Ik ben Pepijn vandaag op 5 flessen van 165ml aan het geven.
Tot nu toe gaat dat goed. Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat, want ik kom nu qua tijd iets eerder uit.
Overigens bedoelde ik met 6 flessen incl toen de nachtvoeding he.
Heel veel succes

Liefs Irene

Ja ik snap wat je bedoeld irene.
Hier loopt het weer raar vandaag,
7:00 135 cc
10:45 130cc
13:45 50 cc
14:30 20cc
En dan valt hij als een blok in slaap.
Om 13:45 kreeg ik er echt geen meer voeding in en een half uurtje later niet meer stil te krijgen want hij had nog honger.
Ik weet nu ook niet meer welke tijd ik nog moet aan houden.Ik ben dus nu benieuwd hoe de rest van de dag gaat.

Groetjes Willy

En hoe gaat het 's nachts?
Moest je hem voor de fles van 13.45u wakker maken? Want dan heeft hij misschien zijn dag/nacht ritme omgegooid.
Als het echt niet lukt, lekker laten slapen en uurtje later proberen.

Pepijn kreeg gister zijn laatste fles om 22.00u. En vanmorgen schrok ik om 6.18u wakker en hebben we gauw fles gemaakt, anders werd het nog later! En hij is gelijk weer in slaap gevallen. Weet niet wat ik meemaak haha

Ben benieuwd hoe t vandaag gaat met Tygo.

Liefs

Om 13:45 was hij aan het huilen en gaf hij aan dat hj honger had.
Ik zal de rest even hier neer zetten.
16:30 130cc
20:00 70cc
22:00 80 cc
1:00 130 cc
5:15 130cc

Ik zie wel dat hij beide keren s`nachts alles opdrinkt., maar ik weet niet hoe je dat kun veranderen.
Wat zie jij aan het ritme?en wat kan ik er aan doen.

Groetjes Willy

Tja, hoe gaat het met de medicijnen?
Misschien toch nog even rekken met eten geven? Moeilijk hoor. 2x krijgt hij die fles niet leeg en andere keren allemaal wel.
Proberen weer wakker te maken? Door aan zijn voetje te friemelen?
Ik weet het ook ff niet, best lastig. Hij laat er 's nachts ook netjes 4u tussen.
Maar nou heeft hij in totaal (die paar minderen bij elkaar opgeteld) toch 7x een fles gedronken.
Ik zou het maar even paar dagen aankijken zo. Hij heeft natuurlijk hele erge spruw gehad waardoor hij bijna niet dronk en heel langzaam aan. En nu kan hij wel goed drinken. Misschien moet hij er nog beetje aan wennen en kijk je paar dagen aan?
Ik weet het ook niet.
Hoe gaat het vandaag?

Liefs

Terug
Bovenaan