fleur, alabama, moeska, dikkedik1 boven aan.

he meiden

ik dacht zet ons maar weer boven aan want anders zijn we straks op pagina3 belangt.

hoe is het jullie allemaal.............

ik heb gistern tp gehad. van de 12 eitjes waren 7 bevrucht, eentje al 8 cellige deze is dan ook teruggeplaats. andere 6 waren nog 6 cellig deze gingen ze vandaag heroordelen end an via een brief horen we over 14 dgn hoeveel er in zijn gevroren.
tp ging het erg moeizaam omdat ik toch littekenweefsel heb van de keizersnee van me dochterjte.Dus ze kwamen met slangentje noet echt goed door me baarmdr mond. fijn he!!! maar dit kan dus ook er toegeleid hebben dat iui enz niet is gelukt...maar het is uiteindelijk gelukt en het zag er van binnen allemaal goed uit, goeie slijm laag enz dus.......
maarja nu moeten we afwachten.
11 maart bleodprikken waarde hoog, dan de 13e weer bloedprikken.
Maarja we gaan er maar van uit dat het niet lukt want ja dan is het toch beter...voor geestelijke gezondheid.!

nou dit was het weer.

xxxxxxxxxxx natas

Hoi Natas,

Wat een goed resultaat tot nu toe toch! Ik ga voor je duimen dat het blijft zitten. Heb je nog een paar dagen vrij van je werk of moet je meteen weer aan de slag?

alabama.ik ben werkloos ben al dik anderhalf jr thuis, ik ben van oorsprong a verpleegkundige maar ik mag ivm mijn longen (astma) niet meer aan het bed werken. dus ja vind dan maar eens ander werk partime. mar wel in de medische wereld.
meestal te oud!!!! te duur ivm vel jaar ervaring enz.
Heb zelf gesolliciteert in winkeld maar daar ben je zelfs te oud voor. of jemoet ouder zijn of een meisje van 16 jr dan willen ze je wel hebben fijn!!!
dus mocht je wat weten het maakt mij nu helemaal niks meer uit als ik maar werk heb.

dus nu gewoon thuis gisteren is me dochtertje thuis gekomen na 4 nachten weg geweest te zijn geweest. vandaag is ze naar de chreche. ze is gebracht door de buurvrouw want ik voel me niet zo lekker, wat buikpijn, diaree, koud hebben, dus iki denk dat ik nu een beetje de griep krijg. gaa de tijd ook sneller toch.

al maak ik me wel wat druk ivm die buikpijn gaat alles wel goed enz. maarja dat weten we toch pas de 11e of eeerder.

maar hoe is het verder met jullie fleur en jou alabama??

xxxxxxxx

Hoi Natas,

Ik lees net jou stukje over dat je wel weer aan de slag wilt, maar geen baan kan vinden ivm je leeftijd.
Natuurlijk weet ik niet wat je leuk vindt en waar je interesses liggen, maar wat dacht je van gastouder? Lekker op wat kinderen passen in je eigen huis... Kan ook partime! Hier is je verzorgende achtergrond een groot positief punt!

Ik duim voor je dat het deze keer lukt! Misschien idd wat jij zegt, was dat littekenweefsel wel de oorzaak van het niet lukken. Dan moet het deze keer goed gaan!

Liefs Daisy

he daisy..
dank je wel voor de tip.maar je huis moet dan helemaal aangepast zijn aan kinderen zodat ze kunnen slapen enz...
maar ik zal het in me achterhoofd houden.

je we hopen ook dat het goed gaaat,

xxx natas

Hoi,

Wat shit dat je zonder werk zit. Mijn vriend zit ook al bijna een jaar thuis, dat is echt verschrikkelijk. Ik hoop voor je dat je snel weer iets vindt.

Hier is het rustig. Wachten op mijn NOD aanstaande maandag. Ik kan het goed van me afzetten gelukkig. Heb al wel de gebruikelijke symptomen dus verwacht dat het niet gelukt is.

10 maart hebben we een gesprek met de gyn over hoe nu verder.

Terug
Bovenaan