fleur, alabama, moeska, dikkedik1 boven aan.

hoi moeska,
hier alles goed,weer helemaal hersteld van de griep en bronchitus. Volgende week dinsdag een follikelmeting (dag 11) en dan maar weer afwachten of ik nog een keer terug moet of dat de IUI al afgesproken word.
Ik ben gister begonnen met spuiten. Ik ben benieuwd hoe jij het gaat vinden. Succes !
groetjes Fleur

Goh, hoe zou het toch met Natas zijn……

Gisteren mijn eerste spuit sessie gehad. Moest wel even goed opletten hoor want ik moet ook allemaal zelf mengen (jullie ook)? Maar het viel me erg mee…

Zondag moet ik terug komen voor mijn eerste meting. Mijn eigen cyclus is heel kort dus ze zijn bang dat ze anders de eisprong gaan missen. Ben benieuwd.

Nou, we houden elkaar weer op de hoogt!

x

bah,balen dat er nog geen nieuws van natas is. Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.

@moeska,mooi dat het meeviel. Ik heb een voorgevulde pen,hoef alleen maar de juiste hoeveelheid in te stellen er een naald op te schroeven en prikken maar!
Zat net weer eens in een ader te prikken,zal wel weer een mooie blauwe plek worden.Fijn dat ze je cyclus goed in de gaten houden,schiet niet op als ze je eisprong missen. Ik moest eigenlijk maandag voor een follikelmeting,maar het kost me steeds zoveel uren(dus geld; als ik niet werk krijg ik ook geen geld) dus ik heb voor dinsdag (dag 11) afgesproken.
Moet niet uitmaken voor mij, ik heb op zijn vroegst op dag 14 of 15 de inseminatie.
Meis succes,ik lees en leef mee!!
liefs Fleur

Hoi meiden,

Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het met Natas is. Normaal gesproken schrijft ze heel trouw op het forum dus waarschijnlijk is ze nog niet in staat om achter de computer te kruipen. Als iemand die haar kent dit leest, we leven heel erg mee!

Ik heb vandaag om 11:25 een afspraak met de gyn om te praten over "hoe nu verder". Ik zou afgelopen maandag ongi geworden moeten zijn van IUI5 maar nog niets te bekennen. Test vanochtend gaf negatief aan en heb wel ongi buikpijn al een paar dagen. Dus denk dat het gewoon weer lekker op zich laat wachten...

Terug
Bovenaan