Flexibele zool schoenen maat 23

<p>Hoi iedereen!</p><p>Onze dreumes van 15,5 maand is heerlijk rond aan het lopen, dus het is tijd om schoenen aan te schaffen.</p><p>Ik wil graag het beste voor de voetjes van mijn kleine jongen, dus schoentjes met goed flexibele zolen.</p><p>Nu heeft mijn zoontje echter al maat 23 en de goedkopere schoenen zoals elefanten met flexibele zool gaan maar tot 22.</p><p>€80,- voor shoesme schoenen vind ik gewoon echt te gortig, wie weet is hij er over een maand alweer uitgegroeid.</p><p>Ik kijk wel op marktplaats enzo, maar ik weet verder niet de merken en types die eenzelfde flexibele zool hebben.</p><p>Hebben jullie nog suggesties?</p>
 
Ja, shoesme! Ze zijn €55, geen €80. Mijn dochter van 14 maanden heeft ze ook. Ze loopt Al Vanaf 12 maanden en dit waren écht de enigste schoenen waar ze goed op loopt. 
Ik vind €55 ook veel geld, maar het is me het echt waard! De volgende schoentjes kunnen wat goedkoper zijn. Maar voor de eerste schoentjes zijn echt belangrijk dat ze goed flexibel zijn omdat ze er anders amper op kunnen lopen. Ze lopen echt wel 6 maanden op 1 maat hoor. Voor mijn oudste dochter koop ik nooit eerder dan 6-12 maanden een nieuwe maat. Dus met deze shoesme schoentjes kan mn dochter mooi de hele winter doen.  Daarnaast heeft ze nog een paar regenlaarzen waar ze ook goed op loopt!
 
Ja, shoesme! Ze zijn €55, geen €80. Mijn dochter van 14 maanden heeft ze ook. Ze loopt Al Vanaf 12 maanden en dit waren écht de enigste schoenen waar ze goed op loopt. 
Ik vind €55 ook veel geld, maar het is me het echt waard! De volgende schoentjes kunnen wat goedkoper zijn. Maar voor de eerste schoentjes zijn echt belangrijk dat ze goed flexibel zijn omdat ze er anders amper op kunnen lopen. Ze lopen echt wel 6 maanden op 1 maat hoor. Voor mijn oudste dochter koop ik nooit eerder dan 6-12 maanden een nieuwe maat. Dus met deze shoesme schoentjes kan mn dochter mooi de hele winter doen.  Daarnaast heeft ze nog een paar regenlaarzen waar ze ook goed op loopt!
 
Mij dochter loopt juist absoluut geen 6 maanden op 1 maat. Zij is sinds maart gegroeid van maat 20 naar 23, dus zo'n 2 maanden per maat. Ik zou er dus zeker niet zomaar vanuit gaan dat je er wel een half jaar mee doet. En dan is 50 euro echt heel veel geld. Prénatal heeft schoentjes met flexibele zolen. Misschien gaan die tot 23?
 
Bunnies is een goed merk. Misschien schoenen in een aanbieding kopen? Maar eerlijk gezegd zou ik voor eerste schoentjes toch even naar een speciaal zaak gaan, het is belangrijk voor de ontwikkeling van de voet
 
Schuurman heeft Keq, zijn schoenen met flexibele zool tot en met maat 23, maar kosten nieuw wel €49.
Wel goeie schoenen!
 
 
Vaak bij de tms filialen 70% korting op muijters/shoesme/bunnies. Koop ook vaak paar maten groter. Laatst hadden ze een hele bult shoesme met iets een kleurverschil in de zool 10 euro per paar. Ik zie de fout niet, en heb alle maten meegenomen ?
 
Terug
Bovenaan