Flexibele zool schoenen maat 23

Thanks allemaal voor jullie suggesties!
En ik zie vaker Bunnies voorbij komen, of Develab, maar deze hebben wel een dikke zool (van de schoenen die ik voorbij heb zien komen), zijn deze dan wel flexibel genoeg voor de eerste stapjes?
 
Bunnies kreeg ik onmogelijk de voeten van mn dochter in. Zijn wel heel leuke schoentjes. Maar net zo duur als de shoesme, dus toch voor shoesme gekozen want die gaan perfect aan en uit. Bestel gewoon een stapel schoenen en dan zie je gauw genoeg wat fijn is! Zo rond de €50 ben je helaas al gauw kwijt. Als ze eenmaal goed lopen, kun je prima met adidas ofzo verder. Die kosten dan maar €30.
 
Bunnies kreeg ik onmogelijk de voeten van mn dochter in. Zijn wel heel leuke schoentjes. Maar net zo duur als de shoesme, dus toch voor shoesme gekozen want die gaan perfect aan en uit. Bestel gewoon een stapel schoenen en dan zie je gauw genoeg wat fijn is! Zo rond de €50 ben je helaas al gauw kwijt. Als ze eenmaal goed lopen, kun je prima met adidas ofzo verder. Die kosten dan maar €30.
 
Ik heb 2 paar shoesme gescoord op de marketplace van Facebook, omdat ze mij veels te duur zijn. Ik ben eigenlijk anti 2e hands schoenen maar de kleine spruitjes lopen nou niet 20duizend km en thuis heeft ze ze al niet eens aan.
 
Ik zou naar een (kinder)schoenen winkel gaan om o.a. de maat goed te laten opnemen en ook de breedte van de voet telt daarbij mee. De voeten veranderen nog zo met lopen die eerste maanden.
Zij kunnen dan ook aangeven welke zool het beste is voor je kindje. Uiteindelijk betaal je er zeker voor.. 
Persoonlijk heb ik echt een voorkeur voor nieuwe schoenen die echt goed passen, boven portemonnee. Als ze bij de kinderwinkels een actie hebben, heb je mazzel, anders betaal je idd fors. Hier nu 3e paar schoenen sinds hij loopt (6 maanden) waarvan wissel seizoen meegenomen. Met 3e paar hopen we de kerst wel te halen.
 
Ik heb natuurlijk der voetjes laten meten en gepast en advies gevraagd, voor ik de 2e hands kocht,  this niet dat ik maar wat doe. 
 
Ons mannetje had schoentjes van vingino. Hebben een flexibele zool maar zijn verder ook niet heel stevig. Hij liep er echter wel goed op alleen met kruipen gingen ze snel kapot. Maarja ze waren ook niet duur. Met 15 maanden puma schoenen gekocht en daar loopt hij echt super goed op dus daar heb ik nu nog 2 paar maar dan in maat 23 van gekocht bij van Haaren. Mooie aanbiedingen en maar 24 euro voor een paar. Ze blijven echt mooi!
 
Ik ben naar een kinderschoenen winkel gegaan waar ze de voeten komen opmeten en advies konden geven. Ze kijken dan ook meteen naar hoe stabiel je kind loopt en op basis daarvan bepaal je de schoen. Erg tevreden. Ze vertelden dat je gemiddeld 4 maanden met 1 maat doet. 
 
Terug
Bovenaan