Flink gerommel en slijmprop

Hoi dames,

Nou vanaf gistermiddag is het flink aan het rommelen weer in me buik. Ook verlies ik ( volgens mij) de slijmprop weer in gedeeltes. Gistermiddag een flink vrijpartij gehad met me man en vanaf toen is het begonnen. De harde buiken en rugweeën kwamen de hele middag en avond om de 10 min tot een kwartier. Gisteren een flink gedeelte van de slijmprop verloren en vanmorgen ook al 2x een flink gedeelte ervan.( sorry voor de onsmakelijke details) Ik baalde gisteren als een stekker dat het niet doorzette. Nu af en toe ook wel weer wat pijn in me buik. Ben vandaag precies 39 weekjes. Ik weet dat dit alles niks hoeft te betekenen dat de bevalling begint, maar ik hoop echt dat het of door gaat zetten vandaag of dat er in ieder geval nu wel al ontsluiting is, want vrijdag moet ik weer naar de vk en ze gaan dan kijken of ze me kunnen strippen.
Pfffff wel lastig al die voortekenen en je kunt niks anders doen dan afwachten........

Liefs marielle

Hoi Marielle,

bij mij gisteren ook veel gerommel, we hebben nog expres gewandeld in de hoop dat het ging doorzetten, maar helaas, nog steeds geen baby..... Nu weer een dagje met m'n zoontje, die is nu ff buiten aan het spelen in de tuin, heeft een auto gehad waar hij helemaal gelukkig mee is. Vanmiddag schijnt het slecht weer te worden, dus voor die tijd nog maar ff naar buiten. Ga straks nog ff naar de winkel denk ik, ook nu veel harde buiken maar ben het zo zat dat ik hoop dat het gaat doorzetten als ik in beweging blijf.
Ik hoop ook dat ik gestript kan worden, maar vind dat aan de andere kant ook wel spannend, je hoort ook wel dat het pijnlijk is, en daarna veel gerommel maar zonder dat het doorzet. Misschien maar ff voorbeeld aan jou nemen, maar manlief vindt het niet zo'n topper met die dikke buik ertussen.....

Hoop in ieder geval dat het voor jou door mag zetten, en dat wij binnenkort ook met ons babynieuws kunnen komen!!

Een flinke vrijpartij? Nou ik heb daar dus totaaaaaaaal geen zin in he. Mijn vriend daarintegen wel.
Zat net even te googlen of fabeltjes om weeen op te wekken, en na de standaard fabeltjes als het hart van een ananas, bitterlemon, bruine bonen las ik ook Chinees eten.
Laten we dat nou gisteravond hebben gegeten. GEEN EFFECT.
Ik wil mijn kindje, NU! Niet morgen, maar NU.
Yep ben het zat.

Margreet
39+2

Een flinke vrijpartij? Nou ik heb daar dus totaaaaaaaal geen zin in he. Mijn vriend daarintegen wel.
Zat net even te googlen of fabeltjes om weeen op te wekken, en na de standaard fabeltjes als het hart van een ananas, bitterlemon, bruine bonen las ik ook Chinees eten.
Laten we dat nou gisteravond hebben gegeten. GEEN EFFECT.
Ik wil mijn kindje, NU! Niet morgen, maar NU.
Yep ben het zat.

Margreet
39+2

ha ha, nee een vrijpartij zit er hier ook niet hoor, dan maar wachten.de laatste keer kon ik er een dag niet van lopen en bovendien ben ik niet heel flexibel meer in bed.
sterkte met de allerlaatste loodjes.

Ik ben morgen 39 weken maar ik heb ook nog echt het idee dat er wat gaat komen.
Gister wel diarree en verlies ook wat meer slijm maar verder niets.
De vk raadde ons ook om sex te hebben maar ook dat helpt niet.
Over dat strippen dat doen ze toch niet zomaar? of kan ik hier morgen bij de vk om vragen. Ben het ook echt wel zat. Heb last van mijn rug en ribben. De laatste loodjes zijn wel zwaar.
Marielle ik hoop voor je dat het snel doorzet voor mezelf ook hoor

Ik ben morgen 39 weken maar ik heb ook nog echt het idee dat er wat gaat komen.
Gister wel diarree en verlies ook wat meer slijm maar verder niets.
De vk raadde ons ook om sex te hebben maar ook dat helpt niet.
Over dat strippen dat doen ze toch niet zomaar? of kan ik hier morgen bij de vk om vragen. Ben het ook echt wel zat. Heb last van mijn rug en ribben. De laatste loodjes zijn wel zwaar.
Marielle ik hoop voor je dat het snel doorzet voor mezelf ook hoor

Ik hoop voor je dat het doorzet.
Een flinke vrijpartij???
Nee hebt het geprobeerd haha maar dat werdt dus niks..

En ben benieuwd of ze je kunnen strippen vrijdag.
Zal wel fijn zijn als je weet dat de boel verweekt is of dat je al ontsluiting hebt.

Terug
Bovenaan