Flink gerommel en slijmprop

Ik hoop voor je dat het doorzet.
Een flinke vrijpartij???
Nee hebt het geprobeerd haha maar dat werdt dus niks..

En ben benieuwd of ze je kunnen strippen vrijdag.
Zal wel fijn zijn als je weet dat de boel verweekt is of dat je al ontsluiting hebt.

Ow hoop dat t doorzet marielle....
zou fijn zijn.. en anders is t wel irritant ja als t maar voorweeen zijn:S
Voor het geval t wel doorzet Succes.....

Ik wil ooooook ben nu 39,2 wkn en voel nog niks, als alleen een voetbal wedstrijd tegen mn ribben haha....

Groetjes Joyce

oww hopelijk zet het door zeg!!!

hier ook flink aan de sex maar tot op heden nog niks whahah maar goed ben "pas" 37 weken en 5 dagen... ook heeft mn man bitterlemon meegenomen haha en ook dta heeft nog niet geholpen...

we wachten maar af...

liefs daan

oww hopelijk zet het door zeg!!!

hier ook flink aan de sex maar tot op heden nog niks whahah maar goed ben "pas" 37 weken en 5 dagen... ook heeft mn man bitterlemon meegenomen haha en ook dta heeft nog niet geholpen...

we wachten maar af...

liefs daan

De baby komt toch als hij/zij er klaar voor is.... of zouden ze schrikken van sex? :)

Ik hoop voor jullie dat je niet lang meer hoeft te wachten!! Afleiding werkt toch ook goed heb ik begrepen, maarja dat is moeilijk lijkt me als je het wachten beu bent (wat ik al was bij 38weken dus ik bedoel maar)

volhouden dames!

Ik wil ook nu mijn kindje, het idee dat het nog 3 weken kan duren..oh my god.
vandaag bij de vk begonnen over strippen, nou daar beginnen ze n iet aan. Pas bij 41,3...en dan moet et nog werken ...nou ik heb gezegd dat ik dat niet ga trekken. Ik hoop nog op een spontane bevalling maar mijn mams is 3 keer ingeleid en bij mij geen wee, krampje of iets te bekennen dus ik bereid me maar voor....
succes allemaal

Nou er klinken toch wel heel veel dingen die jij beschrijft mij als de dag van gisteren in de oren. Die vrijpartij, daarna oefenweeen de heletijd, daarna afzakken. toen bij mij bijna een dag rustig, wel veel harde buiken en begin van de komende naht weer veel oefenweeen, met een douche weer tot rust, dit 2x gedaan die nacht. een vreemd gevoel die dag. En 's avonds mn vliezen gebroken. Het hoeft totaal niet, maar klinkt erg bekend.

Ik hoop voor je dat het zich verder heeft doorgezet!!!

Terug
Bovenaan