flink portie weeen

he dames,

ik werd vanmorgen getrakteerd op een heus portie weeen. ze kwamen om de 3 min en waren toch al best stevig, moest zelfs al wat meezuchten. moest meteen naar het ziekenhuis komen, eenmaal daar namen ze weer af en kon ik na wat controlles weer naar huis.
wel even schrikken hoor, ben vandaag 32 weken en dat is me echt wat te vroeg.

het waren al voorweeen of indalingsweeen, maar ook een flinke waarschuwing!! ik stop nu gelijk met werken. mijn buik is er nog best gevoelig en pijnlijk van trouwens.

Liefs Sanne

Inderdaad een goeie beslissing om te stoppen met werken!
Want ook al zijn de baby's nu "officieel" levensvatbaar, je weet nooit wat er allemaal nog nis kan gaan als ze zo jong zijn.

Doe het rustig aan en neem veel rust. Laat de boel ff de boel.
Succes meis

Liefs

32 Weken is idd veel te vroeg, dan staat je een lange tijd ziekenhuis te wachten, longen die nog niet zo ver zijn enz.
Zelfs voor voorweeen is het wel heel erg vroeg. Ik hoop voor jullie dat de kleine nog een minstens 5 weken blijft zitten. Doe het rustig aan en neem genoeg rust!

Die harde buiken zijn echt zoals het er staat. Heel je buik voelt dan ineens keihard, alsof je een betonblok in je buik draagt.
Hoe verder je komt, hoe minder soepel je buik wordt en wat strakker staat. Maar harde buiken voelt echt aan alsof je een betonblok meedraagt.
Herkenbaar?

Terug
Bovenaan