flink portie weeen

Ja dat is echt super om te voelen! Hij/zij doet dat geregeld. Soms zo hard dat ik er gewoon van schrik haha! Mijn buik begint al wel behoorlijk in de weg te zitten moet ik zeggen, volgens mij wordt het een flinke baby want ik moet nog 9 weken!

heel herkenbaar, mijn schoenen en sokken aandoen is een ware marteling op dit moment. Onze zoon ligt het liefst diagonaal dwars in mijn buik, en dat doet soms behoorlijk zeer. Nog 8 weken tot aan mijn geplande keizersnede, ben reuze benieuwd;-)

Doe het vooral wat rustiger aan. Het is vast een waarschuwing van je lichaam of de baby dat je je te druk maakt.
Ik heb ook soms last van die weeën maar nog niet zo erg als jij, als ik an de verloskundige al halve dagen moet werken en evt. eerder stoppen moet jij dat zeker. Dus hup die benen omhoog en laat je even lekker bedienen.

Hoi Sanne,
Wat verstandig dat je per direct stopt met werken. Jeetje, wat moet dat schrikken geweest zijn voor jullie! Hopelijk is dit geen voorbode voor een vroege bevalling en blijft de kleine voorlopig nog lekker bij mama, daar heeft hij/zij het nu toch echt het beste!
Ben je al een beetje van de schrik bekomen?
Liefs, Irene

he meiden,

ben al weer wat bijgekomen van de schrik. heb nog wel last van mijn buik, die is nog erg gevoelig en spierpijnachtig. hopelijk was het eenmalig.
iets eerder is geen ramp maar 32 week is echt wat te vroeg ja.

Jade was ook twee weken te vroeg, en de verwachting is dat deze ook wat eerder komt. de vlk grapte nog, je moet iets eerder niet te letterlijk nemen hoor haha!!

nou ik gaa maar met de voetjes omhoog.

liefs

Goed gezegd Reneke, als of je een blok beton mee sleep! Maar merk dat het al erger wordt, soms kan ik niet eens rechtop lopen, heb vanmorgen gewerkt, alleen zittend en toen ik thuis kwam ff uurtje gaan slapen, daar knap je echt van op!!!

hoi Sanne,

Dat zal zeker schrikken zijn geweest. Gelukkig dat alles nu weer rustig is.
Doe het inderdaad maar lekker rustig aan! Laat je maar lekker verwennen.

Groetjes

Terug
Bovenaan