flinke krampen en...

Hey verdorie net te laat gepost mijn bericht jammer joh, volgende ronde beter toch.

Succes Fruit Girl

hoi

he balen zeg voor je   op naar de 13 ronde maar he .echt niet leuk voor je groetjes wendy

hoi GS,
shit zeg!! Echt balen.

Nu maar weer de energie zien te vinden om er weer positief tegenaan te gaan kijken en weer enthousiast de volgende ronde in te gaan.
Ik zit in ronde 14, nod 28/30 maart. Ik zit er inmiddels hard aan te denken om eens richting de dokter te gaan. Als de 1e onderzoeken goed zijn sturen ze je toch voor 6 mnd terug om verder te klussen. Ik dacht dat je minimaal 1 jaar bezig moest zijn om naar de dokter te mogen, maar op het forum 'als zwanger worden langer duurt' blijkt dat meiden al met 9 mnd doorgestuurd werden.
Ik weet niet of je al met dingen bezig bent, maar temperaturen kan je misschien inzicht geven in je cyclys. Die banners zijn leuk, maar geven niet goed weer wanneer je je ei hebt. Bij mij tenminste niet.
Nou ja, denk eerst maar even lekker aan jezelf, je mag jezelf echt even zielig vinden, er flink van balen, en depri zijn!!!

liefs Patricia

Terug
Bovenaan