Floor

Hoi Floor, wat grappig wat ik lees van je, want ik denk dat wij wel een beetje dezelfde moeders zijn, want heel veel dingen van ons komen met jou overeen. Wij voeden dus ook op de klok, want anders is het niet te doen. Om 23u krijgen ze de laatste fles en om 5.30u de eerste weer en dan 4 voedingen 120 cc en 2 voedingen 135cc.

Ik heb ons verhaal even naar boven gehaald en kun je lezen in "Hoera, Foort en Bram zijn geboren", als je een beetje verder naar beneden scrollt.

Ik ben net terug van het CB, ze hebben vanmiddag hun eerste inentingen gehad, echt zielig waren ze hoor, maar nu liggen ze heerlijk te slapen. Ze zijn ook weer gemeten en gewogen. Foort is 58,5cm lang en woog 4450 gram en Bram is 59,5cm lang en woog 4650 gram. We gaan nu over proberen te stappen naar 5 voedingen van 150cc per keer en ik hoop dat dat gaat lukken. De voedingstijden worden dan 7u, 11u, 15u, 19u en 23u-24u. Ik denk dat we beginnen met 24u en dan kijken of ze morgen tot 7u slapen en als dat lukt kan ik het iedere dag een kwartiertje vervroegen en dan zitten we vanzelf weer op 23u.

We leren onze mannetjes steeds beter kennen en wat jij zegt, ze zijn morgen 10 weken en het wordt ook steeds makkelijker. Ik heb op maandag en dinsdag trouwens een hulpje. Een meisje van het ROC uit Goes loopt bij ons stage tot en met 30 juni as. Het was een idee van de arts van het CB, dus ik meteen gebeld en jawel hoor, ze waren net de stageplaatsen aan het verdelen en dus kregen we dezelfde week nog een stagiaire toegewezen. Het is een erg lief meisje van 17 jaar en  we doen   dan samen wat huishoudelijk werk en natuurlijk hebben we ook extra aandacht voor Foort & Bram en op  we gaan meestal wat leuks doen. We gaan babyzwemmen op maandagmorgen en ze gaat ook altijd mee naar het CB, want alleen is dat geen doen met 2 kleintjes.

Heb je ook een foto van Hugo en Pepijn? Ook erg leuke namen zeg, super! Als je het liever niet op dit forum zet, snap ik dat ook hoor. Op mijn hyves staan trouwens ook nog meer foto's!

Groetjes, Leonie

Ha leonie,

Leuk om je hele verhaal te lezen!!

Wat zijn je mannetjes goed gegroeid en wat een mooi gewicht hebben ze. Pepijn was twee weken geleden 4200 gram en Hugo 4700 gram, lengte weet ik even niet uit mijn hoofd. Ben benieuwd wat ze over 3 weken wegen met de volgende vaccinatieronde.

Grappig om te lezen dat jullie ook op de klok voeden. Vind sommige dingen nog wel lastig hoor, maar over het algemeen leren wij onze mannetjes ook steeds beter kennen. Wat handig dat je een hulpje hebt!! Ik loop er ook tegenaan dat je sommige dingen gewoon niet redt in je eentje.

Ik heb hyves, als je zoekt op Floor Grimberg in Assen dan voeg ik je toe en kun je de foto's van Pepijn en Hugo zien. Ook staan er leuke foto's van Veerle op. Ben ook benieuwd naar jouw foto's.

Ik ga morgen ook proberen om over te gaan naar 5 voedingen. Ik ga de laatste voeding nu om 00:00 uur geven en dan hoop ik dat Pepijn en Hugo tot ongeveer 7 uur slapen. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan