Floradix

Vanwege mijn redelijk lage ijzergehalte wil ik floradix gaan gebruiken, ik had van de vk begrepen dat je tabletten en drankjes hebt hiervan, ik was benieuwd of er meer mensen zijn die dit gebruiken en gebruik je dan het drankje of de tabletten?

Groetjes Muizeke
30 wkn + 4 dgn

hoi,

Ik gebruik het drankje. Je proeft de ijzer wel, maar het is te doen.
Zoals ook op de bijsluiter staat niet innemen met thee, koffie en melk.
Ook als je eet moet je deze producten dus even laten staan want dit breekt het ijzer gelijk af.
Liefs Reneke

Ps pure chocola (70% of meer) is heeeeeeel goed voor je ijzer hihi

hoi hoi

ik gebruik het ook en het bevalt me prima, heb het drankje, het is niet erg lekker maar goed het helpt wel (het is ook niet super smerig hoor)

liefs antoinet

hoi

Ik gebruik de tabletten het drankje kreeg ik echt niet weg Nu gebruik ik een tablet op een dag omdat mijn ijzer nog goed is Is mijn ijzer straks weer te laag ga ik weer naar drie tabletten

groetjes corina

hoi,
ik neem ook regelmatig een floradix kuur. wel steeds het drankje. die smaak went wel hoor. als kind vond ik dat niet lekker, maar intussen, geen probleem.
je kan er idd wel wat sap bij doen. ik zou er wel geen warme dranken op gieten, vrees dat je dan misschien werkende bestanddelen "kapot" maakt, gezien het een soort groenten-vruchten-kruidendrank is, zonder bewaarmiddelen.
jasm.

Hoi,

Ik heb ook tijdens mijn zwangerschappen floradix gebruikt. Het werkt super, je Hb gaat er goed van omhoog!!
Maar let er wel op dat je niet na je zwangerschap met floradix doorgaat als je borstvoeding geeft. Mijn eerste kreeg er enorm krampjes van, wel een uur lang.
Toendertijd (7 jr geleden) stond erop dat ik 2x daags geloof ik 5 of 10 cc mocht hebben. Hij had dan ook 2x daags een uur lang krampjes, we konden hem niet stil krijgen!!
En ik maar denken: wat neem ik dan 2x daags? Totdat ik erachter kwam dat het door de floradix kwam.... en achteraf dacht ik: ja, logisch... daar zitten ook allerlei kruiden in. Echt geen moment had ik daarbij stil gestaan. Toen ik dus met de floradix gestopt was, waren de krampjes ook meteen over.

Groetjes Renata.

hoi
ik heb ook dat drankje gehad, ik vond het erg vies..
ik heb de tweede zwangerschap pilen gehad op recept van de verlosk. en deze waren prettiger(3 per dag of zo)
succes

Hoi Muizeke,

Ik gebruik ook Floradix, het drankje. Volgens de verkoopster heeft dit beter effect.
Ik hoop niet dat je nu net de tb. hebt gekocht.. ( grapje )
Het zal denk ik niet veel uitmaken. Het drankje is niet lekker, maar goed te doen.
Succes ! Hoe hoog / laag was je HB ?

Groetjes, Sophie

Terug
Bovenaan