Floradix

Hoi, nou heb inmiddels de tabletjes gekocht, omdat in ons dorpje het drankje uitverkocht was!!! Maar goed, ze zijn makkelijk te slikken dus dat valt mee.
Mijn ijzer was 6,5 geloof ik, bij 6,3 hoefde je eigenlijk pas actie te ondernemen had ze me verteld, maar omdat ik me wat slapjes voelde heb ik het toch maar alvast gekocht. Voel me nu eigenlijk prima moet ik zeggen, maar dat kan ook komen omdat ik bijna kerstvakantie heb , daarna nog 2 weekjes en dan verlof!
Bedankt voor jullie reacties
Liefs Muizeke

Ik heb beide wel eens gebruikt. Het drankje is niet lekker maar door een paar slokken jus d'orange gaat het wel. Van de tabletten kreeg ik ontzettende stoelgangproblemen dus die neem ik niet meer. Verder wel een supergoedje!!
Omdat ik het wat duur vind heb ik nu bij mijn 3e zwangerschap Roosvicee Ferro gekocht. Is minstens even vies en het helpt volgens mij minder goed, maar misschien wil ik te snel verbetering. Het is in ieder geval een stuk voordeliger!!

Hoi Meiden,

Na mijn eerste bevalling (twee jaar geleden) was mijn HB-gehalte enorm gekelderd. Naast ijzertabletten ben ik toen ook Floradix (drankje) gaan gebruiken. Floradix heeft een aparte smaak. Ik vond het niet vies, maar ik vond het ook niet echt lekker. De laktatiedeskundige adviseerde mij om na het innemen van Floradix een glas sinasappelsap te drinken, want daardoor zou de Floradix sneller worden opgenomen in het lichaam. Ik hoop dat degenen die ook Floradix (drankje) gebruiken  iets  met deze tip kunnen.

Gr. Angie 75

Terug
Bovenaan