Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laat maar weten als het werkt want ook hier een futloze moeder van twee die ook nog werkt en momenteel echt niet meer weet waar ze de energie vandaan moet halen. Daarnaast ook misselijk (ik herkauw de hele dag mijn eten), dus ik kan mijn lol op.
Maar goed......aan de andere kant liever dit dan geen zwangerschap (dat houd ik mijzelf maar steeds voor om het vol te houden)
Ik heb het bij onze eerste ook gebruikt. En nu weer, ik vind zelf de pillen het beste omdat jez e mee kan nemen. Het helpt mij goed, volgens de verloskundige is het 'redbull' voor zwangere vrouwen! ;-D en kan het totaal geen kwaad om ze te slikken. Hopelijk voel je je snel iets fitter! Succes
Zijn niet te heel groot...goed te doen, ik neem ze met water of een sapje in, liefst een half uur voor de maaltijd zeggen ze, maar dat vergeet ik nog al eens...