Fluxus

ik heb ook bij alle twee mijn bevalligen een fluxus gehad.Bij de eerste 1500ml en de tweede 2500ml.Beide keren heb ik een bloedtransfusie gehad en staalpillen.Op dit moment ben ik 36 weken zwanger van ons derde kindje,na eerst veel navraag gedaan te hebben bij aan verschillende deskundigen,en vertelden dat dit wel weer kan gebeuren,maar ons zeker niet tegen moest houden voor een nieuwe zwangerschap.Ik moet wel in het ziekenhuis bevallen met infuus uit voorzorg,dus we zullen wel zienhoe het gaat .Ze zijn voorbereidt,dus ik maak mij niet druk.Succes allemaal.

Hai,

mijn zusje heeft ook veel bloed verloren bij haar derde bevalling. Als ze nog een keer moet bevallen moet ze daarom in het ziekenhuis bevallen uit voorzorg. Volgens mij hoef je je dan geen zorgen meer te maken; in het ziekenhuis kunnen ze in het geval van fluxus direct maatregelen nemen.

groetjes,
Nicole
http://www.thuisblijfmoeders.nl

Hai.

Ik heb bij mijn eerste, na een beginnende thuisbevalling van 19 uur(!), met vanaf het begin rugweeen om de 5 minuten en tot slot een vacuumverlossing in het ziekenhuis omdat het hoofdje bleef steken en niet verder kwam (haast geen persweeen) ook een fluxus gehad van 1 liter. Het was een flinkerd voor een eerste (3900 gram), met een groot hoofd. Vanwege die fluxus moest ik bij mijn tweede uit voorzorg in het ziekenhuis bevallen. Die bevalling was in 4 en een half uur gepiept, met amper 5 minuten (hevige) persweeen en een normaal bloedverlies. En ook weer een flinke jongen, ietsje zwaarder dan de eerste (maar een minder groot hoofd).
Nu ben ik weer zwanger en ik zou erg graag thuis willen bevallen, maar na hevig overleg van de verloskundigen willen ze daar toch niet aan, terwijl diezelfde verloskundiegenpraktijk na de tweede zelf zei dat dat voor de derde weer mogelijk was. Ik zoek hevig naar argumenten om ze te overtuigen. Wie helpt me daar aan?! Please...

Terug
Bovenaan