Fluxus

beste janneke, ik ben van mijn oudeste in het ziekenhuis bevallen en alles ging prima. bij de jongste ben ik thuis bevallen en ook nu ging alles prima, tot ongeveer 3 kwartier na de bevalling. toen kreeg ik een fluxus en de verloskundige was al weg. gelukkig had ik 2 kraamhulpen en dat is me reding geweest. er kwamen maar liefst 2 ambulances en de verloskundige kwam terug. mijn buik werd gekoeld, ik kreeg 2 spuiten in mijn been om me baarmoeder samen te laten trekken maar dat hielp niets. zelfs kreeg ik 2 keer een infuus maar ook dat hielp niet. volgens de gynaecoloog in het ziekenhuis is het een wonder dat ik nog leef. ik ben ruim 2 en een halve liter bloed verloren. als mijn kraamhulpen niet zo snel gereageerd hadden was het te laat geweest. ik wil heel graag nog een derde kind maar dan mag ik niet meer thuis bevallen. dit vind ik heel jammer, maar het risico om mijn man met 3 kinderen achter te laten vind ik veels te groot. ik wil je niet bang maken hoor, maar denk aub goed na voor je een beslissing neemt. het kan altijd fout gaan. groetjes

Terug
Bovenaan