FOLIUM ZUUR

Spannend zeg Karen... Vanavond laatste pil....
Dadelijk zijn we nog samen aan het klussen ha haha.....

Ik vind het ook erg moeilijk, en ik heb het er gister met mijn vriend over gehad, en hij begrijpt mij heel goed dat ik niet moe / ziek ofzo wil zijn op de dag....

En ook misschien heb ik per ongeluk een onverwachtste bloeding, en loop ik in mijn bruidsjurk als ik ongesteld ben, en dat moeten we dus niet hebben hé...     ha ha ha

Hoe bedoel je dat de Huis Arts zei dat het vrij vlug uit je lichaam is, bedoel je de hormonen??

OOOOH ik zou er zo graag het liefste voor gaan, en ik kan ook mijn omgeving niet om raad vragen, want ja dan is de verrassing al veraden, pffff , wat moeillijk..........

Misschien wordt ik wel helemaal niet zo vlug zwanger, en is er helemaal niets aan de hand.........

Moeilijk Moeilijk Moeilijk

Zo gaan we inderdaad samen de 1e ronde in!! Kunnen we elkaar een beetje steunen als het nodig is.

Maar gelukkig dat je vriend het wel begrijpt, soms zal je willen dat je een paar dingen van te voren kon weten he!? Maar zo ´n rode plek in je mooie witte jurkhahaha!

De huisarts zei inderdaad, net zo als jij zei dat de hormonen tegenwoordig snel uit je lichaam zijn. Maar je leest wel eens van die verhalen dat je dan meer kans hebt op een tweeling! Ik heb wel een hele lichte pil  gebruikt (lovette) dus dat zal vast ook wel schelen  misschien.

Dus ik kan me vriend wel vertellen dat we  het wel gelijk kunnen gaan proberen.

Ik hoop dat jullie er uitkomen.

xxx kaatje

Ben nog steeds aan het twijfelen, kaat... ha ha ha . maar goed heb nog enkele dagen om er over na te denken, of ik de stap aandurf

Leuk dat je nou eindelijk gestopt bent met de pil, binnenkort dus je "klus"dag...                     ha haha...

Laat maar weten hoe het is, en hoe je jezelf voelt, ik denk met je mee....

succes xxxxx r_m

Hoi!

Ik doe het ook zo! Ik moet deze maand afmaken, nog   1,5 weekje. Maar ben nu al wel  begonnen met foliumzuur. Dan slik ik het in ieder geval ruim vantevoren. Als ik nog twijfel na mijn ongesteldheid om de pil niet te nemen, kan dit geen kwaad. En anders ben ik op tijd begonnen. :)

Dankjewel he! Ik ben benieuwd als jullie de keuze hebben gemaakt of jullie er voor gaan, of nog een maandje wachten.    

Horen we zo ook bij de andere die nu midden in die spannende periode bezig zijn, wel of niet zwanger!?  En het is altijd fijn om je vragen en  verhalen te kunnen delen met anderen toch!

Ik zal je laten weten hoe het gaat !

En Rijn, ik dacht  zelf altijd eerst dat je pas moest beginnen met foliumzuur als je net gestopt was met het slikken van de pil maar het kan dus inderdaad  geen kwaad om eerder te beginnen.

Xxx

Morgen moet ik mijn laatste pilletje innemen......... Pff nou wordt het moeilijk, wat wordt het, ervoor gaan..............99 % kans dat ik toch niet de eerste keer zwanger wordt...... :):)... ik twijfel zo, omdat ik het zoooooooooooo graag wil ha ha ha ha........xxxxx

Terug
Bovenaan