Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mij is aangeraden om de prenatal vitamines die ik slik de hele zwangerschap door te blijven slikken. Ik woon in de USA en heb al gemerkt dat de regels niet altijd dezelfde zijn als in Nederland. Ik volg wel het advies op, het kan geen kwaad.
Hoi
Ik moet folium tot en met week 16 slikken, maar ben 40 al moest ik bij de vorige ook.
En ook vitamine D moest ik nu nemen maar dat nam ik al omdat ik nog een kind aan de borst heb.
Ik neem ook multivitamine in eerst kocht ik die speciale mamavitamine maar die zijn veel duurder nu neem ik ze los zeg maar in wel wat meer gedoe maar ik vergeet het nooit.
Ik vergeet heel vaak die vitamines in te nemen :-(
Ik slikte eerst alleen foliumzuur, die vergat ik gelukkig zelden. Nu ben ik over gestapt op multi voor zwangere. Zit ook foliumzuur in, maar ook een hoop andere die goed zijn tijdens je zwangerschap. Moet ze toch eens wat consequenter innemen....