Foliumzuur o.a.

ik gebruik vitaal zwanger van kruidvat.
Deze heeft naast het foliumzuus ook andere vitamines erbij zitten.

hiervan moet je er 1 per dag slikken. best een grote pil, maar met wat water zo weg.

verder wat extra vitamientjes door meer fruit te eten. (mijn vriend staat erop, zet gewoon een mandarijn voor mijn neus op tafel.. )

groetjes Carina

quote: niekje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2007 21:30:17'));

Hallo
Het
klopt dat je altijd voldoende gezonde voeding moet eten. Dat is het
belangrijkste en beste wat er is. Ik heb alleen gravitamon als
aanvulling extra op je voeding. Het overige aan vitaminen wat je te
veel eventueel dan binnen krijgt plas je wel weer uit :)
Maar vooral omdat rond de winter je weerstand vaak iets lager kan zijn, zijn extra vitamientjes nooit verkeerd :)
Volgens mij kun je hier ook heel veel van op internet terug vinden. wat info betreft.

xxx

Hoi niekje,

bedankt voor de tip ja, Ik eet verder ook wel gezond hoor, drink veel
minder koffie, drink nu lekker een kop groene thee, eet wat meer fruit
dan voorheen en probeer elke dag verse groente te eten, drink niet meer
en ben al weer een poosje gestopt met roken.

Ben miss alleen een beetje bang dat ik troep slik maar heb wel de extra
vitamine nodig dus vandaar de nieuwsgierigheid naar jullie ervaring.

Ik zal mijzelf eens lekker in gaan lezen op het net!

Liefs Novajul

Hallo,

Ik slik foliumzuur van de Etos (0,5 mg Sandoz), maar ik hoor ook positieve verhalen over VSM (ook foliumzuur + vitaminepreparaten).
Ik maak eerst deze pilletjes maar op en stap dan denk ik wel over.

Liefs,

twinkel3

Hoi ik slik folium zuur van de DA!
Mijn moeder werkt in een apotheek dus bij de vorige had ik gravitamon uit de apotheek maar ik wil niet dat ze weet dat we bezig zijn! Zodra ik zwanger ben ga ik weer gravitamol slikken omdat ik daar minder een smaakje aan vond zitten!
Deze van de DA stikken best wel!

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2007 08:44:53'));

Hallo,

Ik slik foliumzuur van de Etos (0,5 mg Sandoz), maar ik hoor ook positieve verhalen over VSM (ook foliumzuur + vitaminepreparaten).
Ik maak eerst deze pilletjes maar op en stap dan denk ik wel over.

Liefs,

twinkel3

Ook ik ben overgestapt naar de zwangerschapsvitamines van VSM.
Eerst had ik Femnatal van Davitamon, maar toen ik op tv een spotjes zag van VSM heb ik meteen een potje gekocht.
1 Nadeel, het zijn van die grote pillen, en ik ben niet zo'n pillenslikker.
Verder bevalt het me prima.
Ik heb op www.vsm.nl  het gratis puur Mama gidsje bestelt.
Daar zitten wat probeerverpakkingen bij.
Wie weet heb je er wat aan.

Liefs Mickey

Ik slikte foliumzuur van kruidvat.
Mijn vk zei dat het beter was om een pil te slikken die alleen foliumzuur bevat. Omdat al die andere pillen zoveel soorten vitamines bevatten. En dan is beter van niet, want een teveel aan vitamines is niet goed, ook al is het voor zwangeren. Sommige vitamines kun je beter heel mondjesmaat binnekrijgen als je zwanger bent.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik wel eens een pilletje vergeten ben hoor! en eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje sceptisch, maar toch.......voor het idee slik ik het dan maar.
Bij de eerste ben ik pas begonnen toen ik 4 weken zwanger was, wist ik veel........ had ik me echt niet in verdiept.

Bedankt voor je tip Mickey.
Ik ga meteen even kijken.

Liefs,

twinkel3

de huisarts zei tegen mij dat het voor mij juist beter was om met vitamines te slikken (natuurlijk wel vorr zwangere vrouwen) Ik eet echt bijna tot geen fruit en groente maak je mij ook niet blij mee. Nu probeer ik me er wel toe te zetten 1 stuk fruit en 1 schep groente te eten per dag, dat is voor mij al een hele overwinning!!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan