Hallo Ank1,
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, het is niet persoonlijk bedoeld.
Ik snap best dat je er zo luchtig overdacht, dat deed ik ook.
Alleen als ik een berichtje over foliumzuur zie dan moet ik echt even reageren.
Ik vind dat we meer gewaarschuwd moeten worden over de gevolgen van het niet slikken van foliumzuur.
Ja de drogisterijen zeggen netjes als je een zwangerschapstest haalt, denkt u aan foliumzuur??? Maar ja vaak als je een test haalt denk je dat je zwanger bent en kan het dus te laat zijn.
Ik heb al geprobeerd mijn reclame via SIRE op tv te laten komen, maar mensen mogen daarop stemmen en helaas vind het merendeel het toch belangrijken om op van die onzin dingen te stemmen.
Tuurlijk een huisarts of gyn. kan je inlichten, alleen niet iedereen belt eerst haar huisarts op om aan te geven dat je een kinderwens hebt en wil stoppen met je anticonceptie.
Eigenlijk zal het op alle anticonceptie moeten staan,
"Heeft u een kinderwens, en stopt u met de pil, condoom, prikpil, spiraaltje etc...begin dan minimaal 4 weken van te voren foliumzuur te slikken"
Ik ga gewoon door, met mijn strijd en ooit op een dag zal het op alle verpakkingen of in de bijsluiters te lezen zijn.
Maar meid, nogmaal, die sorry was niet nodig, ik ben blij dat ik je visie heb kunnen veranderen, en heel veel succes met zwanger worden.
Liefs Randy