foliumzuur

he ja het is eg nodig! voorkomt open ruggetjes en voorkomen is beter als genezen! hoor wel als je jog bent minder nodig is dan als je wat ouder bent!! zal gewoon slikken

Hoi, ik slik gravitamon daar zit alles in wat je nodig hebt als je zwanger wilt worden of ben.....

groetjes marisca...

is dat dan misschien beter dan alleen foliumzuur marisca??
omdat je dan meerder dingen in 1 tablet hebt...
heb er al wel veel over gelezen.
daarom er ook aan begonnen.
had ook gelezen alles wat je daaraan teveel binnen krijgt breekt je lichaam vanzelf af dus je hoeft je weer geen zorgen te maken dat je teveel binnenkrijgt.
knuf en kus

Is niet helemaal waar, hoor! Laat je goed informeren.
Vitamine A,D,E en K lossen niet op in water, maar in vet. Wat je daarvan te veel binnen krijgt, blijft in je lichaam in je vetcellen en dat is niet echt goed. De anderen (bv B en C) plas je gewoon weer uit als je het niet nodig hebt.
In de multivit. zit meestal de adh (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) het maximum is meer dan dat, maar toch moet je voorzichtig zijn. Ik heb mijn multivit met foliumzuur bij een homeopaat gehaald. Weet waar hij het over heeft, neem ik aan.

ja klopt je lichaam stoot het teveel af! maar je mag ong 0,4 en dat zit ook precies in mijn pilletjes

die van etos merk! die is ook goed volgens mij! daarnaast slik ik gewoon vitamine

Terug
Bovenaan