Foliumzuur!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Lieve meiden,

Ik wil toch nog even een keer zeggen dat jullie echt foliumzuur moeten slikken!!!
Hoelang of kort je ook  bezig bent neem het elke dag in!!!

Het is echt belangrijk!!

In het ziekenhuis was dat ook het eerste wat ze zeiden tegen mij!!

En het is maar een kleine moeite toch???

Liefs Inge

ben al 2 weken bezig met foliumzuur!!!! is idd erg belangrijk!

He Inge,

je hebt helemaal gelijk! Erg belangrijk om het te blijven slikken ook al duurt het ff voordat je zwanger raakt.  Ik ben zelf al bezig aan mijn 3e verpakking Gravitamon, maar we hebben gisteren ook positief getest, dus in ieder geval genoeg foliumzuur in mijn lichaam .
Het is een kleine moeite en ka je enorm veel ellende besparen.

greetz,
Dion

ben ook al 2 weken bezig met foliumzuur en het is idd een kleine moeite

Groetjes marina

Hallo allemaal

Het is heel belangrijk om foliumzuur te slikken. Heb zelf schisis en mijn eerste zoontje heeft ook schisis. Ben bij hem een beetje slordig geweest met het slikken van foliumzuur. Bij de tweede   ben ik erg strikt geweest en zij heeft het gelukkig geen schisis. Ook voor eventueel voor andere afwijkingen

Groetjes mij

Bontrie, ik neem aan dat dit berichtje is ingegeven op mijn opmerking over het stoppen met foliumzuur....

Je hebt echt helemaal gelijk, ik ben het helemaal met je eens. En ik zal dan morgen ook weer braaf beginnen (af en toe neem ik er wel eens eentje, maar het moet natuurlijk elke dag!).

Toen ik na een heel aantal maanden nog steeds niet zwanger was, ben ik daar zo ontzettend verdrietig van geweest. En trouwens, elke maand weer. Maar ik was zo bezig met zwanger worden, dat wilde ik loslaten. Stress kan ook onvruchtbaarheid veroorzaken. En er waren een aantal mensen die tegen mij zeiden "laat het los, je zult zien, dan ben je in no time zwanger!" (helaas is ook dat niet waar, maargoed).

Elke ochtend als ik het keukenkastje opendeed, en ik zag die strip met foliumzuurpillen liggen, dan ging er weer een steek door mijn hart. "Waarom ben ik nog niet zwanger, waarom anderen wel en ik niet". Dat wilde ik niet meer. Elke dag opnieuw die confrontatie met verdriet. Dus ik heb ze opgeruimd.

Maargoed, ik moet natuurlijk het beste willen voor mijn kindje, als dat er ooit komt, dus ik zal weer braaf beginnen. Ik weet heel goed dat foliumzuur heel belangrijk is, heb zelf een vriendin die met spina bifida is geboren, en ook zij hamert erop. Maar nu weet je de reden!

Hoi gs ik snap dat je het op een gegeven moment niet meer ziet zitten met foliumzuur slikken maar je moet het wel slikken voordat je zwanger bent anders heeft het geen nut.
ik slik het ook al ruim acht maanden en ben ook al aan het derde potje bezig maar ik weet waar ik het voor doe.
het kan zoiezo geen kwaad want het is gezond.
het zijn immers vitamienen.
gr liselotte

Hey meiden,

Foliumzuur is echt super belangrijk.
Omdat ik  het belangrijk vindt om nog meer vit. en mineralen binnen te krijgen, slik ik VSM puur mama. Ik heb meerdere  soorten en merken met  elkaar vergeleken en  in deze kon ik me  goed vinden.

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je al lang bezig bent om zwanger te raken, je het niet meer zo ziet zitten om elke dag een pilletje te nemen. Ik denk dat ik de pillen dan in een leuk doosje ging doen, om het een ander aanzien te geven.

Groetjes Noelie

Terug
Bovenaan