foliumzuur

A

Anoniem

Guest
Hallo damen's

Ik heb even een vraag??
Want dit is voor mij alweer  2 jaar geleden ongeveer.
Maar welk merk foliumzuur gebruiken jullie?
En vanaf waaneer gebruikte jullie dit?
Al de laatste maand van je pil gebruik of toen
je gestopt bent met de pil????
En gebruiken jullie daar ook een vitamine bij of niet?
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik toen de tijd
van het Kruidvat merk foliumzuur met vitamine
speciaal voor zwangere vrouwen.Maar dat is alweer
een tijd geleden en ik ben benieuwd wat jullie zo al slikken!!
En wat er in die tijd allemaal al niet veranderd is denk ik.

al vast bedankt voor jullie reactie's.....

Groetjes Belinda mv Marissa 11 en half mnd.

Hoi Belinda

Ik ben meteen begonnen nadat ik stopte met de pil.
Ik heb foliumzuur gehaald bij de apotheek.
Volgens de assistente hoefde ik verder niets anders te slikken totdat ik 3 maanden zwanger ben.
Dan kun je overgaan op gravitamon of iets dergelijks daar zitten allerlei vitamines in en ook nog foliumzuur.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs Petra

Hoii,

Ik heb foliumzuur van het apotheek huismerk, verder nog geen vitamines erbij, ze adviseerde mij om die pas te gebruiken als je zwanger was.

Ik zou als ik jou was pas beginnen met foliumzuur als je gestopt bent met de pil, maar wel 4 weken voordat je zwanger probeert te raken!

Succes ermee!
Liefs, Maaike.

Hoi Belinda,

Ik slik nu foliumzuur van het merk kruitvat en de multivitamines van davitamon, Als vitamines in de schappen van drogisterijen liggen moeten ze goed zijn dat is wettelijk bepaalt.. Op zich kan je gelijk met foliumzuur beginnen maar iig 4 weken voor je zwanger wil zijn.. De andere vitamines kan je ook slikken maar is niet perse nodig.. Ik werk onregelmatig waardoor ik af en toe weinig daglicht zie en niet altijd gezond eet.. Vitamine pillen zijn dus voor mij een way of life..

Grz Phoebe

Ik gebruik het DA merk foliumzuur. Ik ben er net mee beginnen want in Juni stop ik met de pil.

HOI!

Ik slik Foliumzuur van de Etos, zitten zo'n 150 tabletten in.
Ben gelijk begonnen toen ik in maart met de pil gestopt ben.
Verder slik ik geen vitamines, zorg gewoon dat ik goed eet, dat moet voldoende zijn...

Groetjes!

Hoi allemaal,

Ik ben pas begonnen met foliumzuur maar ben ook al begonnen met zwanger proberen te worden. Er zit dus geen 4 weken tussen het beginnen met foliumzuur en proberen zwanger te raken. Is dat heel erg. Ik hoor er vanalles over maar weet niet wat ik nu het beste kan doen. Ik weet dat 4 weken eerder beginnen het beste is maar kan het veel kwaad.
Grzz

Hoi,

Ik slik foliumzuur van Trekpleister.
Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog davitamon fem natal liggen.
Daar begin ik mee zodra ik zwanger ben. Dit omdat ik in het begin van mijn vorige zwangerschap erg moe en futloos was. Toen ben ik daar ook mee begonnen.

groetjes Larissa

Terug
Bovenaan