foliumzuur

hoi! ik heb foliumzuur van de alberth heijn. ook 150 stuks. Ben daar meteen mee begonnen toen ik gestopt ben met de pil. Inmiddels in ronde 3, dus genoeg foliumpjes in mijn lichaam al . Wle irritant, stop je met de ene pil, kan je verder me de andere, maar het is voor het goede doel, dus elke ochtend braaf mijn foliumpje bij het ontbijt!
groet!

He,

Ik slik Gravitamon vanaf het moment dat we zwanger probeerden te worden.  Er zit niet alleen foliumzuur in, maar ook andere vitamines. En wat extra van deze vitamines kan nooit kwaad. Voel me er goed bij.

groetjes,
Dion

nou kom ik aan.... hahaha

ik gebruik 5mg foliumzuur, omdat wij een kindje hebben verloren aan Spina Bifida (open ruggetje) dat heb ik via een recept van de gyn.

Verder slik ik ook Gravitamon, waar alle vitamintjes inzitten, normaal slik ik een gewone multivitamine maar hoorde van mijn gyn. dat als het wel raak is daar weer teveel vitamines inzitten die je in de zwangerschap niet moet hebben, vandaar gelijk maar de gravitamon.

Verder idd beginnen 4 weken voor je stopt met anticonceptie, dus moet je van de pil af, dan met de laatste strip meeslikken, ga je van de pil af en daarna nog maandje met condoom om te ontpillen dan kan je het dan doen.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan