foliumzuur ? !

Omega3 vetzuren zijn belanrgijk voor de ontwikkeling van de hersenen.
Daarom wordt er ook wel aanfgeraden om regelmatig (vette) vis te eten.

Ben je geen visliefhebber, dan zijn die tabletjes een goede vervanger!

Dank jullie wel meiden! Het is allemaal een hele heftige tijd geweest (en nog steeds) en ik hoop ook dat wij snel weer zwanger  mogen zijn van  een lief en vooral gezond kindje! Wil je meer weten over Luna* en wat er gebeurd is, ik heb een site voor haar gemaakt! Dus je kan altijd een kijkje nemen! http://www.onzeluna.vlindersite.nl/

Liefs Marjolein

hoi xy,

ik heb even op je site gekeken van luna,prachtige naam troiuwens.
maar ik wou even zeggen dat ik hem heel erg mooi vindt,knap gedaan,zal erg zwaar zijn om deze site te maken.ik hoop voor je dat je in de toekomst een mooi en gezond kleintje zult krijgen,.

veel liefs juutje

Met tranen in mijn ogen heb ik jullie site zitten lezen. Wat een mooie herhinneren heb je aan jullie kleine meid. Heel veel sterkte ondanks het verdriet. Hopelijk krijgt Luna snel een broertje of zusje.

Liefs Nathalie

Oh XY wat een ontzettend mooie site.. wat moet dat moeilijk zijn zeg. nog maar zo kort geleden joh. januari. vind echt heel knap hoe jullie ermee om zijn gegaan.. en dat je hier nu alweer meekletst!
Heel veel sterkte joh! en ik hoop dat je snel weer zwanger zult raken en dat t dan een gezond kindje mag zijn die jullie heeeeel veel geluk gaat brengen om het verdriet om Luna wat te verzachten.. STERKTE!
Liefs mij

He meiden,

Ik wil even reageren op XY.

Wat een prachtige site heb je gemaakt voor jullie dochtertje Luna. Met dikke tranen heb ik jullie verhaal gelezen.
Heel veel sterkte voor jullie beide.
En ik wens jullie al het goeds voor de toekomst toe!

Liefs Jacqy

Dank jullie wel lieve meiden voor de lieve berichtjes! Het doet me goed dat jullie de site mooi vinden... En ik hoop ook dat we heel snel weer zwanger mogen zijn van een gezond kindje. Niet om Luna* te vergeten, maar om alle mama en papa gevoelens die we hebben te kunnen uiten!

Ik wens jullie ook allemaal het beste toe!

Liefs Marjolein

Terug
Bovenaan