foliumzuur

hoi hoi,

even een vraagje: slikken jullie allemaal al foliumzuur? of een combi van vitaminen met foliumzuur??
was daar nieuwschierig naar, omdat dit wel wordt geadviseerd natuurlijk, maar wat als je al erg lang bezig bent met zwanger worden? het kan natuurlijk geen kwaad..

was gewoon nieuwschierig!!

liefs

ja ik slik het ook al vanaf het moment dat ik officieel voor de tweede ging. inprinciepe heb ik eigenmerk van kv alleen foliumzuur maar heb nu ook een multivitamin voor zwanger gehaald (is ook voor als je zwanger wil worden ook van kv) omdat mijn weerstand op het moment niet optimaal is kan ik wel wat extra vitamientjes gebruiken. ik doe ze om en om.
het maakt niet uit hoelang je het gebruikt het is gewoon een vitamien. kan geen kwaad.

van dat minder misselijk worden is niet waar, bij mijn vorige zwangerschap ook een maand vante voren gestart en echt 3 maanden heeeeeel misselijk geweest.

groetjes las

Hoi hoi,

Ik slik op aanraden van een vriendin prenatal nutrients van Solgar.
Dit is een merk dat beschikt over een groot assortiment vitamine preparaten, met een hoge concentratie.
Ik ben niet zo thuis in die wereld maar mijn vriendin wel en die attendeerde mij op dit spul.
Dit kun je slikken als je zwanger wilt worden, zwanger bent en borstvoeding geeft.

De huisarts adviseerde sowieso om foliumzuur te kopen bij de apotheek omdat die concentratie hoger is dan die verkrijgbaar zijn bij de drogist.

Het heeft mij tijdens mijn vorige zwangerschap vooral erg geholpen bij het op gang houden van de stoelgang.

succes

edith

Vsm puur mama. Ik begon het te gebruiken toen ik zwanger raakte van mijn dochter en daarna nooit meer mee gestopt. Ze is nu 2 jaar en 3 maanden.
nu 17 weken zwanger van wonder 2. en nog steeds gebruik ik het.

ik slik het al sinds december folimzuur
de zwangerschapsvitamines heb ikk ook al liggen maar die slik ik pas als de test positief zegt
en het ken geen kwaad na mijn weten het is juist aangeraden als je weer een kleine wilt

Terug
Bovenaan