Follikelgroei en Clomid

Hallo,
Bij mij ook eerste rond met clomid 50. Veel last gehad van opvliegers en vooral ook moe en lusteloos. Op cd 12 een eitje van 12 mm. Wordt nog vervolgd..

Groetjes

Spannend! Weet je al meer?
Ik was vandaag voor een echo, zit nu aan de 18mm. Hij was alleen niet mooi rond, aldus de gyneacoloog. Ik weet niet goed wat dit mag betekenen. Hij gaf aan dat dit niet uitmaakte, maar hij zei het wel zo expliciet.. 
Ik mag in ieder geval vanavond Ovitrelle spuiten en dinsdag mijn 2e keer IUI.
Deze week heb ik ook een afspraak bij de gyn om de Clomid te bespreken, mogelijk ga ik over op spuiten. Mocht het niet gelukt zijn uiteraard.. we houden hoop!?

Ik weet eigenlijk niet zo goed of de vorm echt iets uitmaakt. Tenslotte springt het eitje uit die follikel en als de gyn zegt dat het niet uitmaakt zou ik me er niet ongerust om maken.

Oh fijn dat je mag spuiten voor de eisprong, ik moet wachten totdat het zelf gaat. Misschien verschil met iui. Ik heb dinsdag weer een echo. Hopelijk is het gegroeid.. ben wel ook begonnen met ovulatietesten om het zelf nog in de gaten te houden. Wil niet te laat zijn...

Succes nog

Het zal inderdaad wel te maken hebben met IUI dat ik Ovitrelle mag spuiten. 
Succes dinsdag! Wie weet wordt het positieve belangrijke dag voor ons beiden :)

Jij ook succes vandaag met iui! Moge het voor het laatst zijn.
Mijn eitje is nu ongeveer 19mm dus het kan elk moment gebeuren is me gezegd. Ppff spannend dit. 
En straks het lange wachten nog.

Hang on

Hoi Dames,
Ik ben deze maand begonnen met Clomid (i.v.m. PCOS). Vandaag op CD 9 heb ik mijn eerste echo gehad, helaas eitje was nog maar 3.9mm. Vrijdag moet ik weer terug.
Op welke CD was het ei bij jullie groot genoeg?
Hebben jullie (veel) last van bijwerkingen van de Clomid?
Groetjes,
Samms

Hoi Dames,
Ik ben deze maand begonnen met Clomid (i.v.m. PCOS). Vandaag op CD 9 heb ik mijn eerste echo gehad, helaas eitje was nog maar 3.9mm. Vrijdag moet ik weer terug.
Op welke CD was het ei bij jullie groot genoeg?
Hebben jullie (veel) last van bijwerkingen van de Clomid?
Groetjes,
Samms

Hoi Samms
Ik heb eigenlijk geen bijwerkingen gehad van de Clomid.
De eerste ronde had ik op dag 14 mijn IUI, op dag 12 was hij groot genoeg om Ovitrelle te spuiten. Afgelopen ronde had ik pas op dag 24 mijn IUI en op dag 22 was hij groot genoeg om Ovitrelle te spuiten.
In overleg met de gyn hebben we besloten (mocht het deze ronde niet gelukt zijn, ik zit nu 8 dagen na de IUI) om volgende ronde te starten met Gonal F i.p.v. Clomid. 
Ik heb zojuist een beetje bloed gehad bij het afvegen. Ik hoop nu heel erg dat dit nog niet mijn menstruatie is... eerder had ik altijd een luteale fase van 14-15 dagen. Fingers crossed! 
Groetjes!

Terug
Bovenaan