Follikelmeting

<p>Hi allemaal.</p><p>sinds 2 weken zijn ze mijn cyclus aan t volgen, zonder hormonen.</p><p>ik zit op dag 18 met een follikel van 15 mm. <br /><br /></p><p>op dag 12 was hij 11 mm en op dag 15 was hij 15 mm. de laatste 2 dagen dus niks gegroeid.</p><p> </p><p>iemand die dit ook heeft gehad?<br />ik hoop dat hij nog gaat groeien….</p>

Mijn cyclussen worden ook geregeld gevolgd (ivm medicatie) maar heb er eigenlijk geen ervaring mee dat het een aantal dagen niet groeit. Maar zou natuurlijk kunnen, geen idee. Alleen; hebben ze daar in het ziekenhuis dan niets over gezegd?

Zover ik weet groeien follikels in principe boven de 14 mm verder, op 14mm of daaronder is de kans volgens mij ook aanwezig dat 'ie weer krimpt.

zojuist te horen gekregen dat ze door de uitslag van de bloedwaardes ervan uitgaan dat hij niet meer verder groeit dan 15 mm... dus geen eisprong...

vind het zo merkwaardig dat het opeens stopt.

Oh hmm wat vervelend meid. Weet verder heel je achtergrond niet maar wellicht biedt medicatie voor het opwekken van je eisprong (ovulatie inductie) ook wel uitkomst voor je? Ik heb PCOS en zonder medicatie heb ik ook lange cyclussen waarbij de vraag is of ik überhaupt een eisprong heb gehad. 

Ik zit in de vervroegde overgang. Ze zeggen continu dat hormonen geven geen zin heeft... maar ik wil wel graag eens vragen of ze geen clomid of iets dergelijks kunnen voorschrijven voor de eisprong te stimuleren. Heb 4 april pas de volgende afspraak... dan gaan ze met de echo kijken of er toch een eisprong is geweest of niet.

@Gebruiker10396414

Hee!
Ik ben mij heel erg gaan verdiepen in vitamines.. Hierdoor kwam mijn cyclus op gang, en werden er ook regelmatig follikels gezien die gingen groeien.
uiteindelijk heb ik een ovitrelle spuit gekregen om de eisprong te stimuleren omdat er een hele goede follikel zat. En hierna was ik zwanger. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger.
Blijf erin geloven, hoe moeilijk ook. Als je ergens over wilt praten mag je mij altijd een berichtje sturen.

Terug
Bovenaan