Follikelmeting

Hee, bedankt voor je reactie! 
Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zwanger bent! Eindelijk een positief verhaal over dit onderwerp. Er valt maar weinig over te vinden.
Ik las net je andere berichten op het forum en heb nog wel wat vragen.. 
Als ik het goed lees heb je zelf onderzoek gedaan naar die vitamines en heeft bijvoorbeeld het ziekenhuis je dat niet geadviseerd? Maakt het nog uit van welk merk je dat koopt? En welke hoeveelheden gebruikte je hiervan?
Heb je verder ook nog op voeding gelet of dat niet? 
Heeft het ziekenhuis in Genk je uiteindelijk geholpen met de dagelijkse echos en bloedafnames?

Ik heb de volgende vitamines  geslikt voor een langere periode en merkte bij mijzelf hierin verschil. Ik had gewoon huismerk etos.
Teunisbloemolie 2x per dag ( voor het stimuleren van een regelmatige cyclus)
foliumzuur 1x
vitamine D 1x
Visolie 1x
Ubiquinol ( besteld via internet , dit is voor de kwaliteit van je eicellen/eisprong te bevorderen )

Dit heb ik wel met de huisarts overlegd en kon geen kwaad. Maar in het ziekenhuis hebben ze me hier niks over verteld. Ik heb niet perse op voeding gelet, maar ik at wel al regelmatig en eet ook bijna elke dag wel fruit.

In genk was ik onder controle en hebben ze mijn cyclus gevolgd, om de paar dagen een inwendige echo, en bloedafname. Hiermee keken ze of er een eisprong aan kwam of niet.
Hopelijk kan ik je hiermee verder helpen.

Bedankt voor de informatie!
Mijn verhaal is eigenlijk vergelijkbaar met dat van jou. Door een bloedonderzoek zijn ze erachter gekomen dat ik vervroeg in de overgang ben. Hierdoor kreeg ik het nieuws dat ze niks meer voor mij konden doen en eiceldonatie de enige mogelijkheid nog is voor een zwangerschap. Dit was natuurlijk nogal heftig om te horen en ik ben er goed van slag van geweest, maar langzaamaan gaat het steeds weer wat beter. Wat ik ook lastig vindt dat ik dit nieuws krijg op basis van 1 bloedonderzoek en er verder niks onderzocht wordt. Hierdoor heb ik nu een second opinion aangevraagd bij een andere ziekenhuis die wel meer lijkt te gaan onderzoeken. Ik verwacht hier verder geen andere uitkomst van, maar hoop wel gewoon meer informatie te krijgen van alles. 
Oftewel erg lastig allemaal maar als ik jouw verhalen lees, is dit verhaal voor jou erg herkenbaar. Het is voor mij dan ook erg fijn om te lezen dat je zoveel moeite doet om je eigen verhaal te delen zodat anderen er wat aan hebben. Ik heb er in ieder geval zeker wat aan en blijf graag met je in contact hierover. 

Ja heel herkenbaar. Je wordt heel snel afgeschreven als zijnde dat ze niks voor je kunnen doen. Hopelijk kunnen ze bij je second opinion wel iets doen voor je, maar uit mijn eigen ervaring moet je echt zelf iets gaan doen voordat ze uberhaubt naar je luisteren.

Terug
Bovenaan