Fooi voor kranten/folder/weekkrant bezorger?

hai dames,

Daarstraks belde een folderbezorger aan en gaf me een kaartje. Hij zei; ik wens u een goed 2010. Dus ik pak het kaartje aan, zeg 'dankjewel' en doe de deur dicht!
erg he?

wat doen jullie?wel of geen fooi?

hahaha. Ik heb geen folders meer (ja-nee sticker) en alleen weekkranten (3 stuks)
Ik heb ze allemaal 1-2 euro gegeven. 1 krant wordt door 2 jongens gelopen dus die kregen allebei 1 euro, vond t anders zo weinig.

groetjes Maris

ooooo miranda hihi wat erg!
die brengt een heel jaar die leuke folders, door weer en wind en jij doet de deur dicht...?
hihi

ik geef wel, maar eigenlijk alleen omdat ik zelf ook ooit folder rondbracht! ik ging als 14 jarige ook langs de deuren en was dan ZOZOOOO blij als ik wat kreeg. Dus ik denk een beetje terug aan mijn jeugd hihi. Maar ik geef niet veel hoor. Gewoon voor de leut!

Groetjes Babybelle (en Miran ik vind het niet echt erg hoor, ik plaag je alleen, heb je zo gemist, een week lang geen topics van jou)

Hahahaha wat moet ik om jou reactie lachen hahahaha! Ik heb ze 50 cent gegeven. Zon wijk is groot genoeg en ze zullen aan het einde van de rit genoeg fooi hebben.

Liefs saskia

Net wat ik in mijn portomonnee heb, meestal rond een euro. Ik stond wel een beetje raar te kijken toen er een vent van ongeveer 50 jaar voor de deur stond. Hij heeft 50 cent gekregen en dat was omdat hij echt bleef staan te wachten op geld.

Ik geef ze allemaal 50 cent... Vind het toch wel fijn dat ze door weer en wind de krant en folders bezorgen.

Heb het vroeger ook altijd gedaan, kranten/folders gelopen en heb liever klein beetje dan helemaal nix.
Kleine blijk van waardering....

Sammie

Hoi hoi,

Ik heb beide bezorgers 2 euro gegeven. Ze hadden geluk hoor want er zat niets anders in mijn portomonnee.

Vorig jaar had ik ook niets in de knip dus moest ik het meisje teleurstellen. Richard helemaal over de rooie, die is haar toen nog achterna gerend en hij heeft haar toen wat gegeven. Is het geen schat? haha

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan