Fooi voor kranten/folder/weekkrant bezorger?

hey,

Ik heb de laatste tijd wel een een stuk of 6 van die bezorgers aan de deur gehad!! Ik had de meeste nog nooit gezien en zelfs 1: de bezorger van het PLUS- krantje wenst u een gelukkig nieuwjaar... de PLUS krant??? die gooi ik weg en doe er geen boodschappen! sorry hoor, maar iedereen belt hier aan lijkt wel, de bezorgers van het nieuwskrantje van Almere enzo begrijp ik, maar van de reclame folders vind ik wat overdreven!
Ik heb eigenlijk nooit kleingeld in mijn zak, ik pin altijd dus dat heb ik ook vaak gezegd hoor!

doeiii

Wij krijgen echt veel krantjes hier en folders, ik heb 5 mensen aan de deur gehad die heb ik allemaal 2 euro gegeven. 1 meisje heeft niks gekregen omdat ik geen klein geld had, dat vond ik echt sneu maar ze zei, dat geeft niks mevrouw, ik vroeg nog of ze een andere dag kon terug komen maar dat wilde ze niet.
Ik geef altijd wel geld want volgens mij verdienen ze al niet zoveel. Maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten.

Groetjes van Sonja

Ik geef de bezorgers van de gewone folders en krantjes allemaal een euro en de bezorger van het nhd (krant) die krijgt 2 euro, ik heb in deze tijd als ze langskomen wel wat kleingeld extra liggen.

groetjes mascha

Hoi

Wij hebben alleen de weekkrant en de folders...Beide worden gelopen door 2 leuke vlotte jongeren, en ze zijn altijd op tijd. Door weer en wind. Daarom heb ik ze allebei 5 euro gegeven.

Groeten Kirsten

Voor folders geef ik eigenlijk niets. Alles is tegenwoordig voorverpakt in plastic, dus zij hoeven echt alleen maar te bezorgen. Voor de weekkrantjes heb ik een euro gegeven, omdat zij wel zelf alles nog moeten vouwen en zo.

Groetjes

Terug
Bovenaan