fopfrustraties

Goedemorgen!

Ze lijkt dan echt wakker te worden, ze is namelijk al echt aan het huilen!
En als ik dan snel genoeg ben, valt ze direct in slaap!
Maar goed nieuws!!! Gisteravond de grotere fop uitgeprobeerd, die "fopt" ze er net zo hard uit helaas, maar ze heeft de hele nacht doorgeslapen!
Om half 8 in bed gelegd gisteravond, 23 uur laatste fles (daar wordt ze niet eens wakker voor, haar ogen blijven gewoon dicht, ook tijdens luier verschonen, eten en boeren!) en door tot vanmorgen 6.15!!!
Geen fopdienst vannacht, ze had hem niet nodig :):):)
Ik ben gewoon echt supertrots op mn meisje! Ik hoop dat dit doorzet!
Iedereen alvast onwijs bedankt voor de tips! Erg blij mee!!!

Liefs Patries

Hallo,

Onze dochter is morgen negen weken, ze krijgt om 20/ 20.30 uur de laatste fles en slaapt dan door tot 6/ 6.30 uur, dan krijgt ze de fles en leg ik haar nog terug in bedje,,ze slaapt dan onmiddelijk weer in,,zij wil helemaal geen speen, we hebben al vanalles geprobeerd en laten haar nu maar liggen. Ons zoontje had voorheen wel een speen en op een gegeven moment begin hij deze ook steeds uit zijn mond te laten vallen,,,op een gegeven moment wilde hij de speen dan ook niet meer,,,hm,,,lastige vraag want als ze er wel om huilen is dit natuurlijk wel moeilijk...

Hallo allemaal,
met de fopfrustraties gaat het goed hoor!
De ene nacht hoor je haar niet en de andere nacht wordt ze wakker voor haar foppie, maar het zijn geen 5 x meer geweest gelukkig!
Ze pakt nu ook steeds vaker haar duimpje als de fop buiten bereik ligt! Daar ben ik iets minder blij mee, maar ze kan dan wel lekker blijven slapen, dat heeft ze ook nodig! (ik heb zelf tot mn 14e geduimd, dus weet hoe lastig het is om dat af te leren!)
Maar de fopfrustratie is in ieder geval een heel eind afgenomen!
Dank voor alle tips en trucs en het meedenken!
Liefs Patries

Terug
Bovenaan