fopspeen gebruik

hoihoi allemaal,,

wat fijn om de berichten te horen dat het allemaal goed gaat,,

nu had ik een vraag over het gebruik van de fopspeen,,, danisha kan tegenwoordig niet slapen zonder speen,, maaar mag ze hem eigenlijk wel in bed gebruiken...??? ik ben net even wezen kijken maar als ze slaapt spuugt ze hem tot nu toe wel uit,,,

ik was benieuwd hoe jullie dat doen,, met de speen..

lliefss,,

Levy krijgt af en toe de speen, als ik merk dat hij zuigbehoefte heeft. Maar meestal valt hij zonder in slaap, heel af en toe met speentje als hij bij me op schoot ligt.

In bed vraagt hij er eigenlijk nooit om, maar dat komt denk ook omdat hij meestal naast mij slaapt.

Vince krijgt zo nodig zijn speentje. er ligt er 1 in zijn bedje.. meestal gebruiken we deze om hem rustig te krijgen/ te sussen. Zelf spuugt hij hem vrij snel uit..

X

Esmea slaapt soms ook met een speen, wordt ze lekker rustig van, onze oudste dochter heeft ook met de speen geslapen. Dat mag gewoon hoor, is alleen lastig als ze er aan wennen. Als ze de speen 's nachts kwijt raken en ze kunnen niet zonder loop je vaak heen om de speen er weer in te doen. Hebben we bij de oudste ook gehad maar daar wen je ook wel aan ;) speen erin en ze sliep weer verder.

Lars krijgt alleen een speen als hij onrustig is. Hij heeft nu een tijdje zijn handjes ontdekt dus die steekt hij liever in zn mond :)
Hij gaat de nacht altijd in zonder speen, maar dat is omdat hij dan heel makkelijk gaat slapen.
Overdag krijgt hij weleens een speentje en die spuugt hij dan vanzelf uit.

Tijn heeft ook een speen.
Overdag bij het slapen en als hij daar behoefte aan heeft. Bij het slapen overdag moet ik er ook regelmatig heen omdat hij zijn speen kwijt is.
Als hij slaapt spuugt hij m vanzelf uit.
's Nachts heeft hij geen speen.
Dan valt hij zonder in slaap.
Soms heeft hij na de fles ook nog zuigbehoefte.

Gr

Finn gebruikt geen speen. Ook geen duim oid.
Wel makkelijk, kan je het ook nooit kwijt zijn:)

In bed mogen ze gewoon een speen hoor!
Ik zou dan wel een speen zonder ring gebruiken.
Deze zijn speciaal voor in bed.

Terug
Bovenaan