fopspeen

onze zoon pim had ook een erge zuigbehoefte en wilde ook alleen onze pink anders was hij niet stil bij ons duurde het ook erg lang voordat hij de speen wou we deden eerst onze pink er in en als hij dan zoog vlug de pink eruit en de speen erin dit heeft ons bijna een week gekost voordat hij de speen echt accepteerde maar als dat zover was dan was hij meteen een stuk mahkkelijker hij is nog steeds veknocht aan de speen daarmee kan ik hem troosten hij heeft hem nog liever dan de fles groetjes marloes moeder van pim 6mnd
 
Yamila,
Misschien kan je haar op een andere mannier troosten, ik persoonlijk zou haar zeker geen speen aanleren daar je dit later weer moet afleren en misschien ook nog wel vaak voor uit je bed moet s nachts al ze de speen uit haar mond laat vallen.
Suc6 Mama van drie
 
Heeel herkenbaar. Mijn dochtertje accepteerde ook geen speen. Heel vervelend, maar ze wilde alleen mijn pink. Dus ik lag 's nachts soms met haar tussen ons in op een aankleedkussen met mijn pink in haar mond. Ik weet het, het klinkt lachwekkend en achteraf gezien was dat het ook. Ze is vanzelf pink-af gegaan en nu heeft ze helemaal niks. Dat is ook wel prettig overigens, want mijn zoontje van 2,5 wilde wel een speen en die heeft er nu nog steeds 1 's nachts en die wordt nog regelmatig wakker omdat hij hem kwijt is. Groetjes
 
Vervelend dat gehuil! Probeer ook eens om haar in te bakeren en kijk eens op www.debakerzak.nl daar hebben ze ook goede tips voor baby's die veel huilen. Een speen zou echt een uitkomst zijn wij hebben de mamspeen misschien is dat wat. Succes in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan