Forum dag LET OP E-MAIL adres en naam sturen als je ook wilt komen!!

hoi Mariska,

ook ik heb je net gemaild.

Ik baalde enorm dat ik niet mee kon naar de beurs, dus dit is helemaal goed!

Groetjes,
Tamar

Het wordt trouwens bij Monkeytown in Amersfoort (had Linda (kezfan) al gevonden!!!).
Dit is een centraal gelegen punt en hopelijk voor iedereen wel te doen met vervoer.
De tijd om af te spreken zal denk uur of half 11/11 uur worden. En zodra ik weet hoeveel er komen zal ik alvast kijken of we iets van een tafel (Hopelijk heel veel tafels) moet reserveren zodat we ook echt plek hebben om te zitten!

groetjes Maris

Lijkt me inderdaad de beste centrale plek, hadden we volgens mij de laatste keer dat we het plan hadden om met zijn allen te gaan ook op het oog.

Een vraagje, mogen evt. broertjes en zusjes ook mee?

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Ik vind het goed hoor! Die horen er ook bij toch!!

groetjes Maris

Lijkt mij ook een goed idee om broertjes en zusjes mee te nemen!
(niet dat Daniëlle die heeft hoor)
Gr. Sonja

Hoi dames.

Helemaal leuk. Broertjes en zusjes ook lekker mee. En ik denk dat mijn man wel mee gaat, Mijn ouders wonen ook in Amersfoort dus we zullen het wel combineren. Wij zijn trouwens ruim 2 uur onderweg om er te komen maar dat heb ik er graag voor over.
Voor degene die broers en zussen mee willen nemen, de speelruimte voor onze kinderen 1 tot 2 jaar, is boven. Voor de overige leeftijden is de speelruimte beneden. Hier moet je dus wel rekening mee houden.

groetjes Linda

even up voor de dames die t nog niet gelezen hebben.
Ik schrijf me nog niet in, ik kijk wel wat t wordt en of ik daar dan bij kan aanhaken! Voor mij is het lastig afspreken ivm met de oefengen van Ray en we hebben maar 1 auto..

Terug
Bovenaan