forum dag?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zoals jullie gemerkt hebben zijn er een aantal van ons die elkaar vandaag ontmoet hebben. Helaas was de lokatie niet helemaal perfect om ook lekker te kunnen kletsen en we waren met erg weinig. Nu hoor ik van meerdere kanten dat er mensen zijn die het leuk vinden om elkaar te ontmoeten en na met de dames gepraat te hebben vandaag geef ik een voorzet. Laat maar weten wat jullie er van denken.
Het idee is om naar Monkeytown in Amersfoort te gaan. Monkeytown is een overdekt speelparadijs en ze hebben een aparte ruimte voor kinderen tot 2 jaar. Geen grote kinderen die onze kleintjes onder de voet lopen. Voor meer info zie www.monkeytown.nl
Graag hoor ik van jullie wie zoiets leuk vindt, wie Amersfoort goed vindt, wie Monkeytown leuk vindt en of het doordeweeks of in het weekend moet met eventueel de mannen er ook bij (de mannen die het aandurven). Graag hoor ik jullie ideeen hierover en dan kunnen we verder gaan kijken

groetjes Linda

p.s. Mocht iemand dit heel graag organiseren dan is dat uiteraard goed, ik wilde alleen de voorzet geven dus als er iemand is die het graag regelt dan hoor ik het

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik ben natuurlijk van de partij!! Ik vind het erg leuk, de weekenden worden wel moeilijk voor mij, maar als jullie een datum prikken, dan kan ik altijd wel iets met mijn werk regelen, maar welke mama's vinden dit nog meer leuk!!! Even aanmelden dan kunnen we een datum prikken!

Groetjes
Angelique

Hoi Linda,

Goed idee! Wij hadden een keer met de pufclub iets afgesproken en dat gedaan met een plannen   op internet. Zal het even zoeken met google.

groetjes Maris

Hey,

afhankelijk van welke dag t is en of ik dan de auto heb vind ik t ook wel leuk om mee te gaan.. maar dat kan ik zo van te voren niet zeggen. (handig joh die job van mijn vent :) ) Open baar vervoer is voor mij geen optie dan ben ik 1,5 u onder weg, met de auto nog geen 30min...

Ik wacht wel af wat jullie organiseren en dan moet ik kijken of ik ook aan kan haken!
Lastig in dit geval 1 auto!

Evelien

Hoi Evelien,

Misschien dat één van de andere forumdames bij je in de buurt woont, die kan je dan misschien oppikken....maar dat kan je tegen die tijd altijd vragen.

Groetjes
Angelique

IK heb al iets aangemaakt op datumprikker.nl. Dan heb ik van iedereen de naam en het adres nodig. Dit kunnen jullie e-mailen naar
m.olivier@quicknet.nl

Mijn voorkeur gaat uit naar een zaterdag of zondag, ik denk dat het merendeel dan wel kan. Ik zal alles dan aanmaken op de site en dan krijgen jullie vanzelf een uitnodiging om aan te geven welke data je kan en dan gaan we een afspraak maken op de dag dat de meeste mensen kunnen.

Groetjes Mariska

Hey Mariska,

je bedoelt toch wel een emailadres he...voordat iedereen z'n huisadres gaat mailen

Terug
Bovenaan