forum dag?

hmm even over denken  hoor is toch wel een uur rijden van ons af

zal het optijd laten weten als we mee gaan

Ja ik bedoel je naam en e-mailadres.
En voor mij is het ook 50 minuten rijden, dat is wel wat vervelend, maar als iemand een ander centraal punt weet?
Je hebt hier (heel dicht bij mij) in Aalsmeer Chimpiechamp zitten. Volgens een vriendin is dat heel erg leuk.

groetjes Mariska

Ik denk dat we gewoon in midden Nederland moeten blijven, dus Utrecht of Amersfoort is het meest centrale, voor mij is het een uur rijden, maar ik reis zoveel voor mijn werk, dat ik niet meer op een uurtje kijk, dat vind ik nog kort!

Groetjes
Angelique

Ik vind het een super leuk idee!
Is wel een stukkie rijden maar ja dat heb je als we allemaal ergens anders wonen.

Ik werk alleen om het weekend dus ik weet niet weet niet of ik kan.

Ik hou het in de gaten en als ik vrij ben gaan Mick en ik graag mee.

Groetjes Jiska

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ikke wil!!!!!!!!!!!

Tis wel een eind rijden, maargoed ik wil het voor die keer wel doen!! En als er iemand wil meerijden dan kan dat!! Ik woon in Etten-leur (NB).

Ik hoor wel wnneer. Zal eerst mijn e-mailadres aan Maris mailen!

X Saskia

Zoals ik al eerder zei lijkt het me heel gezellig zo een dag.
En ik denk dat het voor de meeste van ons een uurtje rijden is maar dat is ook logisch aangezien we uit allemaal verschillende plaatsen moeten komen. Ik denk dat Amersfoort nog vrij centraal is, toch?
Ik heb net ff gekeken op de site en ik vind het er leuk uitzien.
Nou ben benieuwd of we tot een datum kunnen komen,
groetjes van Sonja (Purmerend)

Hoi meiden,

Lijkt me helemaal geweldig. Het liefst in het weekend omdat ik doordeweeks vaak werk en dan is het wat lastig. Amersfoort is geen probleem. Ik weet niet of manlief mee wil maar ik heb een eigen auto.

Groetjes
Inge

Oja, mijn vriend wilt trouwens niet mee hoor, die heeft zoiets van laat die dames maar lekker met de kids, die vindt het wel best zo!
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan