forum dip

Ja! Esther! Tuurlijk miste ik jou ook en schieten me nog wel meer namen te binnen inmiddels...

Marieke (1 en 2 ) enzovoort...

En fijn Esmé dat je gelijk reageert haha!

Hey!

Ben er wel hoor! Als ik al een nummer heb, hahah? Of heb ik een aparte status? WHAHHAHHA!
Ben vreselijk druk met de organisatie van Koninginnedag in het dorp hier. Ik organiseer zelf altijd de 6-kamp en ben er véél te laat mee begonnen... Bijna alle attracties al weg, teams ronselen, brieven naar de verkeerde mensen gestuurd in de haast ( lange leve het knippen en plakken en combi DYMO....) Ondertussen nog dingen regelen voor de optredens e.d... Al met al een veel te drukke periode voor iemand met ook nog 2 kids.
Lees wel alles mee hoor! Maar zoveel is er ook niet om te reageren, hihihi! dat scheelt al!

Kus, Marieke

hey!
ik ben niet van de harde kern hoor!
maar was er voorheen toch regelmatig,sorry dames het is wel minder geworden nu.
druk druk en ik zit nu ook op hyves...
en het wordt natuurlijk mooier weer en dan ga ik er ook op uit.
ik lees nog wel regelmatig mee.
groetjes   natalie(piewie,mv Mila)

Hoi Lieve Daan,

Ja ik weet het, lees nog wel vaak even snel tussen de middag maar het is echt gigadruk hier op het werk. Nu even snel wat berichtjes typen omdat ik het forum ook wel mis.

Ben zelf ook erg moe de laatste tijd, maar dat krijg je denk ik als je een kleine draak hebt 's nachts. Ook overdag is mama heilig, en hangt ze 24-7 om me heen. Het werk is extreem druk al en dan ook nog wat andere privé dingetjes die spelen, er is gewoon niet genoeg tijd in de dag.

Dussss ik lees wel, maar helaas ontbreekt de tijd om op alles te reageren. Ga nu ook snel beginnen met mijn werk.

Mis jullie allemaal echt wel hoor! Ben jullie nog niet vergeten (en jouw zeker niet Daantje, we spreken snel eens af).

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan