forum dood gebloed...?

Jammer dat er (bijna) niks meer op het forum gedaan word.
Ook wel te begrijpen want hij werkt nog steeds niet optimaal.
Ik vind het heel jammer dat we na 4 jaar bijna niet meer actief zijn!

Waarom moest dit forum dan ook vernieuwen?

(ben benieuwd hoe vaak dit bericht geplaatst gaat worden)

Ja, echt doodzonde vind ik het.
We treffen elkaar wel op Hyves, maar dat is toch heel anders dan hier.
Hier had je echt van die groepsdiscussies en op Hyves is het meer even krabbelen: hoe gaat het met je? Hier is alles goed.
Veel oppervlakkiger eigenlijk. Heel, heel jammer, want we hadden hier een hele leuke, respectvolle club met mama's!

Maar ik ben bang dat dit forum voorgoed ten dode is opgeschreven....

Ik snap niet waarom jullie niet gewoon verder gaan op de zomer2006 hyves! Ik zit bij nog een ander forum. Het juni2006-forum. En we zitten al geruime tijd op hyves. We hebben daar alle functies (foto's plaatsen, discussies openen, etc) die dit forum ook had. Ik snap dus niet waarom jullie niet gewoon verder gaan op de hyves die iemand (geen idee wie) zo zorgvuldig heeft aangemaakt. Of het BBforum dat ook door iemand met veel zorg is aangemaakt. Ook dat heeft vele functies die hier waren.

Maar dan moeten jullie 1 of beide fora wel gaan gebruiken. Op beide fora is al eerder de vraag gepost om daar verder te gaan. Net als hier. Maar als het alleen bij vragen blijft is het hier echt doodgebloed.

Sorry voor deze felle reaktie, maar ik heb al eerder deze vraag gesteld en toen vond iedereen het ook jammer als het dood zou bloeden. Maar er werden niet echt pogingen op beide fora gedaan om dit te voorkomen.

De bal ligt dus bij jullie zelf nu!

Ik heb ook berichtjes staan op de hyves (en foto's)
Maar om te zeggen dat het daar nu zo druk is..

Misschien komt dat nog wel!

Dus dat balletje had ik ook al opgegooid cathy ;)

Terug
Bovenaan