forum dood gebloed...?

Sinds 17 april is er geen reactie meer op hyves en sinds 30 april op het bb-forum.

En hier is er weer even leven na het plaatsen van deze discussie.

Fijn dat er nu een centraal bericht gestuurd is via Hyves. Dat lukte mij niet. (ben nou ook weer niet zo handig met een computer) Hopelijk trekt dit de boel weer vlot.

Het is toch eeuwig zonde als zo'n leuke groep verloren gaat?

Ik heb destijds de Hyves aangemaakt, maar wordt nu beheerd door Esther. Ik ben iemand die nogal vastgeroest zit, op Hyves ben ik nog niet echt aan discussieren toe gekomen.
Hier is het echt huilen met de pet op, meestal wordt er niets geplaatst...
Ik kwam Marieke een paar weken geleden tegen in het dorp hier en die wilde nog een mailtje rondsturen om een meeting te organiseren ergens eind mei, maar daar heb ik verder ook niets meer van gehoord. Echt jammer dat de behoefte aan contact afneemt. Gelukkig zijn er door heel veel mensen wel persoonlijke vriendschappen ontstaan, het feit dat je allemaal een kind van dezelfde leeftijd hebt wil natuurlijk niet zeggen dat het ook automatisch goed klikt met al die andere moeders... maar het blijft leuk om al die guppies steeds groter te zien worden, we 'kennen' elkaars kinderen natuurlijk al een hele lange tijd.

Hallo,
Wat jammer om te lezen dat dit forum niet zo erg meer leeft zeg. Was al tijden van plan om eens online te gaan kijken bij Kinderen, Groter Groeien en zo en vanavond ben ik het maar eens gaan doen.Jullie hebben ook een hyves zo te horen...mag ik daar het adres van dan wordt ik gelijk lid.
Hier in mijn omgeving heb ik nl geen moeders met kids in dezelfde leeftijd in de buurt, sowieso niet veel kinderen. En ik zit vol vragen en ben zeer geinteresseerd in hoe het andere mama;s en hun kindjes vergaat...hier op de website vind ik bijv lang niet alles wat ik wil weten...wil bijv info over hoe je kind 's nachts het beste zindelijk kan maken enzovoort. Ik hoop dat dit forum toch echt blijft bestaan en wil zeker op de hyves gaan, ben vrij actid met hyven. Groetjes voor allemaal.

Hallo,
Rianne heb jij mij als beheerder aangewezen?? Was ineens beheerder. haha. Ik heb er niet veel verstand van maar ik ben bezig om het te gaan snappen.
Ik kon hier een tijd lang niet inloggen. En op hyves werd ook niet actief gereageerd. Dus ik dacht best...
Toen ik las over dat het eigenlijk jammer was dat het zo dood bloed vond ik dat eigenlijk ook. Dus heb gelijk een mail gestuurd naar iedereen en heb echt super leuke reacties gehad. 'Onze' hyve is momenteel weer erg actief wat ik echt heel fijn vind. Ik blijf oefenen hoe alles moet want opgeven doen we niet!
Dus bijdeze zijn jullie meer dan welkom op de jongegezinnen hyve!!
Groetjes Esther

Nee, dat is gebeurd omdat ik mijn vorige Hyves heb verwijderd destijds. Jij bent toen spontaan door Hyves zelf aangewezen als beheerder. Inmiddels heb ik al heel lang weer een nieuwe account. Als je geen beheerder wilt zijn wil ik het best weer overnemen hoor, geen probleem.
En ik hoop idd dat de activiteit op de JG Hyves van blijvende duur is, het zou zonde zijn als alle contacten verwateren.

hoi hoi

nou idd als ik terug denk hoe leuk we het hadden en hoeveel steun we aan elkaar hadden, dan ios het idd zo jammer dat het ineens over is/was

is er echt geen ander forum, wat wel fijn werkt

zou zo graag mijn hart weer eens luchten en willen weten hoe het met jullie gaat en elkaar weer eens ontmoeten tobi

Op de hyves van de zomer2006-mama's is het heel erg gezellig geworden. Daar zijn we dus te vinden. Het "adres" is eerder in dit item genoemd. Kom dus gezellig buurten!

Terug
Bovenaan