Forum gaat verhuizen!

Lees net dit op de site:

Verhuizing ouderschapsforum
Dit forum zal binnenkort worden verhuisd naar de Jonge Gezinnen-sites baby en peuter-kleuter.

Ik denk ik zet het hier maar even neer.
Voor de genen die het forum onder hun favorieten hebben staan en dus automatisch hier terecht komen en voor de genen die de site nooit lezen (moet ook zeggen dat ik het per toeval las).

Hopelijk hebben we dan ook eindelijk alle oude opties terug!!!

Liefs Trudi

zo hehe dat mag idd wel eens tijd worden.
heb toevallig gister nog een mailtje gestuurd naar hun met t bericht:

ik spreek even namens iedereen van het voorjaar 08 forum. waneer komt het nieuwe forum? het is inmiddels bijna lente, en t nieuwe forum is ons belooft eind zomer/begin herfst 09.
graag hoor i kvan u waneer het nieuwe forum er komt, met alle oude opties.

groetjes, dominique

nou, hoop dat we snel weer onze kids kunnen showen, kunnen foto-domino- en en alle andere oude opties!!!

bedankt dat je het hier neer heb gezet, ik heb het idd onder mijn favorieten staan, en lees nooit de "voor pagina" hahaha.

liefs, do

waarom krijg ik het gevoel dat we alleen opgeschoven worden (naar 2-3 jaar) ipv dat er een nieuw forum komt??
na mijn idee komt er geen nieuw forum, maar blijft alles precies t zelfde zoals t nu is!

nou ja, we wachten het maar af.

idd niet netjes van jg! dat ze je geen mail terug sturen! kleine moeite lijkt me toch....

liefs, do

Hoi hoi,

we zullen denk niet opgeschoven worden, de zomer 2006 baby's zitten ook nog steeds bij deze mamaclubs, en deze kids zijn ondertussen allemaal ruim 3. Ze zijn volgens mij wel met het forum bezig, aangezien ik gisteren hier er niet op kon komen en ook de dag daarvoor was het heel moeilijk.
We zullen zien!

Groetjes Danielle

eerst zien........... dan geloven
maar ze zijn er volgens mij idd flink mee bezig kon er gister en vanmorgen met geen mogelijkheid opkomen

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan