Forum gaat verhuizen!

Ik keek net ook even, maar hoop toch niet echt dat ons forum word opgedeeld in onderwerpen als 'voeding' en 'opvoeding' etc...Een algemeen en centraal forum moet wel blijven hoor....

Je gaat toch bijna denken dat ze bij de redactie van dit forum er weinig verstand van hebben...
Gr.Roos.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de hyves zo weinig bezocht wordt, aangezien je daar wel gewoon foto's kan plaatsen (en hyves doet het altijd;) ) Maar ik respecteer natuurlijk ook de keuze van mensen om daar niet aan mee te doen.....

Groetjes,

Hoi hoi,
ik zou het ook wel weer fijn vinden als het forum zoals voorheen werkt. Hopelijk gebeurt dat nu idd snel. Gisteren kon ik ook het forum niet op, dus toen dacht ik ook al...zijn ze er nu echt mee bezig.
Maar fijn dat je het zegt trudi, want bij mij staat de pagina ook onder favorieten.

Groetjes, Bianca

heyhey,

ik zit ook opt zwangerforum en volgens mij komt het er net zo uit te zien, er staat dan aan de linkerkant een lijst met allerlei dingen waar je op kan klikken en ook 'forum'. dus daar zullen dan de forums per jaartal en jaargetijde onderkomen. neem ik aan.. en dat werkt op het zwangerforum heel goed.. dus komt vast allemaal goed..

Liefs, Christien

Nou ik hoop wel dat we een voorjaar 08 forum blijven houden!
Hyves vind ik ook prima, maar daar loopt alles door lekaar heen. hier kan je per onderwerp reageren, wel overzichtelijker.
maar als ze ons clubje verwijderen, zoeken ze het maar uit!!!! hahahaha

hey ro-se

hyves is idd leuk voor de foto's maar daar houd t mee op.
een topic openen ect is op een forum weer veel makkelijker.
en heel toevallig......... kon ik gisteren hyves niet op hahahahaha.

liefs, do

Terug
Bovenaan