forum is niet meer wat het is geweest

Vorig jaar rond deze tijd was ik 3 maanden zwanger en was ik vaak hier te vinden voor allerlei weetjes en vragen toevallig heb ik hem vandaag weer eens aangeklikt maar het is er niet beter op geworden moet ik heel eerlijk bekennen.Er wordt vaak onbeschoft gereageerd op naar mijn mening een heel normale vraag en mensen worden de grond ingeboord om helemaal niets.Doodzonde hoor want het is juist zo fijn om tijdens je zwangerschap elkaar te kunnen helpen en te adviseren.Tegenwoordig zit ik op andere sites mbt babies en dergelijke maar bij een evt volgende zwangerschap zal ik niet zo heel snel meer dit forum aanklikken.Ik wens wel alle dames een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling toe en probeer iedereen een beetje in zijn waarde te laten.Groetjes Ingrid.
 
nee,leuk is anders inderdaad...ik zelf ben van het december forum en daar is het wel leuk,geen rare reacties en alles kan gezegd en gevraagd worden,volgens mij is dat op de andere maand forums ook wel zo,als ik kijk althans...dus het kan wel leuk zijn.
Toch zonde dat iemand die hier zomaar even komt kijken meteen zo iets tegen komt als hier,maar wel begrijpelijk dat je zegt hier niet meer zo gauw te komen...wie weet wel op een ander forum,mocht het voor jou weer zover komen!!!

groetjes.
 
Ik weet niet hoe dit forum vroeger was, maar het valt me ook op dat er vaak grove reacties zijn, terwijl dat op andere forums (zoals het augustusforum) bepaald niet het geval is.
Toch kom ik hier wel regelmatig, en ik hoop dat de reacties die ik zo af en toe geef dan ook gewaardeerd worden.

Ik vraag me af waarom mensen op een forum komen als ze zich ergeren aan het soort vragen dat er gesteld wordt (zoals over eten en over namen).
Persoonlijk lees ik de berichtjes die me niet interesseren gewoon niet, net zo makkelijk toch!
Of is het soms een of andere zieke hobby om commentaar te leveren op mensen die vragen hebben in een periode van hun leven die nou eenmaal heel kwetsbaar en onzeker is?

Ik reageer in elk geval niet op dat soort negatieve berichtjes, want dat leidt maar tot over-en-weer gescheld en uiteindelijk dus tot niets.
Ik zou iedereen willen adviseren om dergelijke (vaak anonieme) reacties gewoon links te laten liggen, want volgens mij is het daar die lui juist om te doen.

Okee, maar dat is dan mijn mening, doe er maar mee wat je goed dunkt.

Groeten,

N.
 
Als je echt wilt zien hoe lief mensen met elkaar om kunnen gaan zou je eens bij de mei moeders van dit jaar moeten kijken. Zoals die meiden met elkaar omgaan, de tranen springen in je ogen, zo lief en betrokken als ze naar elkaar zijn.
Ik heb er niets te zoeken eigenlijk want ik was een januari moeder maar ik lees bijna alle maandclubs en die groep steekt er met kop en schouders bovenuit.

Hier kom ik alleen maar voor de sensatie eerlijk gezegd en als ik me eens lekker druk wil maken om dingen want inderdaad, het niveau is vaak heel laag maar wel weer leuk om te lezen....
 
Nou,een paar jaar geleden was het al naatje op al dit soort forums. En inderdaad deze is wat dat betreft wel "de beste" in de negatieve zin.
Een hoop gekaffer op elkaar en zo ook op het zwanger worden forum. Ik vind eerlijk gezegd zoveel stukjes niet de moeite waard om te lezen. Denk bij al die "hoe vinden jullie deze naam?" ook van "daar heb je er weer een". MAAR ik laat de mensen verder in hun waarde en lees door. Plaats geen nare reacties. Da's echt niet leuk.
 
Ik ben het helemaal met jullie eens... Ik weet niet hoe het hier een jaar geleden was, maar soms kan er zo bot gereageerd worden. En vooral die anonieme treiteraars vind ik echt heeeel irritant...

Gr Lin
 
Ik ben het helemaal met je eens ,zelf zat ik op het ferbuarie forum 2005 maar heb helaas en miskraam gehad ik vond het al langer dat er hier nogal bot werd gereageerd op bezorgde vragen en dingen waar je mee zit tijdens je zwangerschap.Daar is dit forum toch juist voor voor vragen en medeleven?
 
Terug
Bovenaan