forum is niet meer wat het is geweest

Jullie hebben allemaal gelijk maar als er nu niemand reageerd dan is de lol er snel af. Een beschaaft persoon staat toch boven deze reacties. Daarnaast is het zo als alle beschaafde mensen wegblijven vallen de anderen juist meer op. Het waait op een gegeven moment gewoon over. Daarnaast is het zo dat de maandforums erg leuk zijn.
Ik heb inmiddels mijn kleine en heb erg genoten van de normale reacties. Allemaal succes en geniet en laat de rest liggen.
 
De mei moeders van 2004 hebben intussen een mailgroep opgericht omdat we het zo leuk hebben met elkaar. De maandforums zijn inderdaad heel erg leuk. Ik heb zelf een hele zware zwangerschap gehad en de meiden van het forum leefden heel erg mee.

Dank je voor het compliment Lucia!
 
Vooral steeds maar over door zeuren werkt alleen maar tegen.Wie bepaalt n.l voor welk persoon wat normaal is.Van een beetje kritiek blijf je alleen maar wakker en is niets mis mee.Sommige meiden lokken het gewoon uit ,voor mijn gevoel dan.Zodra je er niet op reageert,dan is het op een gegeven moment voor de kritiekgevers ook niks meer aan.Zodra we lekker blijven happen,dan blijft het leuk voor die mensen.Dit hadden jullie zelf toch ook wel kunnen bedenken?.
 
Terug
Bovenaan