forum om op elkaar te ...

A

Anoniem

Guest
goh meiden, ik wist niet dat deze forum bedoeld was om op-en aan merkingen te geven op andere mensen, is wel een beetje jammer en kinderachtig hoor.
Gelukkig zijn er een heleboel andere mensen die wel weten hoe het hoort en die wel normaal kunnen reageren.

Als je nou een beetje sjagi bent lees dan eerst de tekst 2 keer door voordat je reageert of ga een rondje lopen, dit is niet de meest vriendelijke weg die je ingeslagen bent naat.

josy

Hoi Hoi

Ik weet wat je bedoel ik heb het ook gelezen waar zo zal
het ook wel niet bedoeld zijn. We zijn tenslotte hier om gezellig
met z ´n alle een praatje te maken en niet om ruzie te maken.
En we willen allemaal zwanger worden maar trek het je niet
teveel aan. In ieder geval van harte en heel veel succes ermee.

Veel liefs Ronda

Hey hallo,

volgens mij had Naatje je verhaal verkeerd begrepen.
Maar het was inderdaad geen leuke reactie...
Maar dat gebeurt zo nu en dan wel op t forum omdat vaak dingen verkeerd geïnterpreteerd worden.
Ze zal vast nog wel iets van een excuses aanbieden als ze het snapt.

maar ga nu maar lekker genieten hoor!!

liefs Bri

Hallo,
Misschien wat heftig, maar sommigen zijn al wat langer bezig dan 12 maanden en dan kan dat weleens in het verkeerde keelsgat schieten. Dan is jouw reactie erg zuur voor anderen.. (van je discussiepunt)
Maar ik vind wel dat je hier alles mag en kan zeggen en af en toe zal er ook zoiets voorvallen! Zand erover.

Groetjes van Suus.

dag dames,

even terug te komen op mijn reactie van gister. ik had het berichtje niet verkeerd begrepen en trek het ook neit persoonlijk naar me toe,maar ik kan me behoorlijk boos maken als andere mensen die op een forum meeschrijven en dan weten dat het voor de 1 niet zo snel gaat en voor de ander wel, dan zo hun gevoel neerzetten.
het is idd wel zo dat ik me daar juist boos over maak,mede misschien omdat het bij ons na 2 jaar nog niet gelukt is,maar... dat neemt niet weg dat ik het een ander neit gun,ik gun het iedereen om zoiets moois mee te mogen maken.het wordt soms alleen een beetje bekrompen neergezet.

en als laatste wil ik zeggen dat het mogelijk moet zijn om mijn mening te geven zonder dat er meteen wordt gesuggereerd dat ik het verkeerd bedoel of niet zo rot bedoel.daar is het forum ook voor.ik zwerf hier al een hele tijd,soms wat vaker en soms wat minder,maar ik weet in ieder geval wel dat in het begin dat ik hier was er niet meteen ruzie was als iemand zei hoe zij ergens over dacht.

maar goed het kan zijn dat mensen neit willen dat je eerlijk bent.in dat geval vind ik dat je niet op een forum moet schrijven want

dit was het,doe er mee wat je wilt doen,maar ik heb mn zegje gedaan.jullei weten hoe ik erover denk.
maar een gouden tip,probeer neti voor een ander te denken.ik bedoelde het berichtje zoals het er stond en niet anders.en dat is niet om ruzie te zoeken of om te stoken,maar dat was mijn mening.

gr nathalie

Hoi
Kan me wel een beetje in Naatje dr reactie vinden. Zowel die als in het eerste bericht als in deze. Ik wist ook niet wat ik ervan moest denken. Nou ja, eigenlijk wel dus. Kijk, het is wel zo als je niet lang bezig bent en je raakt zwanger en je vriend zit ver weg dat je je zorgen maakt. Dat is 1. Maar wat Naatje zegt; Had je niet beter vantevoren kunnen bedenken hoe je dat gaat doen en heb je dat met je vriend besproken? Ik heb het idee dat je dit helemaal alleen moet gaan doen. Naatje is net als ik een pitbull, heeft haar hart op haar tong liggen en dat kan soms anders overkomen dan je wilt maar ik denk dat Naatje het niet persoonlijk bedoelt maar meer om haar boosheid te uiten. Een rondje lopen of niet reageren kan ook maar ze wilde het HIER en NU kwijt en dan zij het zo!
Dus je had kunnen reageren als: Sorry als ik je voor het hoofd heb gestoten met mijn bericht maar zo bedoelde ik het niet.
Nou ja, ik probeer er ook maar even een helder iets van te maken en dat is niet altijd makkelijk maar afijn, Gossie: sterkte met je zwangerschap en ik hoop dat je vriend je er niet alleen voor op laat draaien, hij is net zo goed verantwoordelijk, zowel geestelijk als financieel en Naatje: kop op meid, voor ons komt die zwangerschap echt wel!!

groetjes Costa

He dames,

Goedemorgen! Het is inderdaad niet nodig om het altijd maar gezellig te houden want het is niet altijd gezellig! Zo heb ik ook eens een 'ruzietje'gehad met een man op het zwanger forum die schreef dat hij hartelijk moest lachen omdat zijn vrouw de hele nacht misselijk was geweest na het eten van chips. Dat vond ik zo stom toen ik dat ene berichtje las en heb daar ook nogal fel op gereageerd waardoor ik een reactie kreeg dat ik als ik chagerijnig was mijn moeder maar moest bellen ofzo en niet moest lopen zeuren richting hem... ik meteen terug reageren  natuurlijk. En...we hebben het netjes uitgesproken, zoals volwassenen dat horen te doen, en het afgesloten.
Ik het veel aan deze site gehad tijdens mijn miskraam en nog steeds maar ik heb er het meest aan wanneer mensen ook eerlijk zijn ookal kan dat wel een confronterend zijn maar daar heb je tenslotte het meest aan.
Zo dat was mijn preek, wel een lang verhaal maar ik moet eigenlijk wat huishoudelijke klusjes doen waar ik niet zoveel zin in heb en zo stel ik het lekker nog even uit.
Straks nog een kopje koffie....

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan