A
Anoniem
Guest
pfffffffff
vroeger was er misschien niet meteen ruzie maar als ik zo'n reactie zou krijgen dat zou ik ook niet erg leuk vinden hoor!!!
vond hem erg fel en snap ook dat Gossie daar geschrokken van is want dit had zij en ik ook waarschijnlijk niet verwacht.
Je zegt dat je het niet persoonlijk aantrekt en iedereen gunt waarom dan zo'n reactie??
Ik dacht zelf dat je haar verkeerd had begrepen.....sorry van mijn verkeerde interpretatie maar dit had ik ook echt niet verwacht.
Ik had al in de nodlijst gezien dat je ronde 26 ingaat en dat vind ik heel erg voor je en hoop ook echt dat je het snel mee mag maken.
Ik snap ook wel dat als je langer bezig bent sommige reacties niet kan hebben.
maar Gossie is nu voor het eerst zwanger en heel gauw.
Dat is ook niet niks hoor!!!!
ookal wil je zo graag een kindje en ben je er bewust mee bezig op het moment dat het raak is kan het toch best eng zijn
ik bedoel er groeit nu ineens een kindje in haar er gaat wat groots gebeuren!!
er gaat een hoop veranderen!!
En omdat het voor haar de eerste is wist ze niet wat ze nou moest doen!!
Dus vroeg ze het hier op de site.
Een gewoon antwoord verwachtend......en als je zo'n reactie krijgt is niet leuk.
Ze had er waarschijnlijk ook niet bij stil gestaan dat ze anderen zou kunnen kwetsen met haar vraag.
Ze wilde gewoon weten hoe ze verder moest!!
Gossie , ik hoop dat alles goed komt en je lekker kan gaan genieten!!!
groetjes bri
vroeger was er misschien niet meteen ruzie maar als ik zo'n reactie zou krijgen dat zou ik ook niet erg leuk vinden hoor!!!
vond hem erg fel en snap ook dat Gossie daar geschrokken van is want dit had zij en ik ook waarschijnlijk niet verwacht.
Je zegt dat je het niet persoonlijk aantrekt en iedereen gunt waarom dan zo'n reactie??
Ik dacht zelf dat je haar verkeerd had begrepen.....sorry van mijn verkeerde interpretatie maar dit had ik ook echt niet verwacht.
Ik had al in de nodlijst gezien dat je ronde 26 ingaat en dat vind ik heel erg voor je en hoop ook echt dat je het snel mee mag maken.
Ik snap ook wel dat als je langer bezig bent sommige reacties niet kan hebben.
maar Gossie is nu voor het eerst zwanger en heel gauw.
Dat is ook niet niks hoor!!!!
ookal wil je zo graag een kindje en ben je er bewust mee bezig op het moment dat het raak is kan het toch best eng zijn
ik bedoel er groeit nu ineens een kindje in haar er gaat wat groots gebeuren!!
er gaat een hoop veranderen!!
En omdat het voor haar de eerste is wist ze niet wat ze nou moest doen!!
Dus vroeg ze het hier op de site.
Een gewoon antwoord verwachtend......en als je zo'n reactie krijgt is niet leuk.
Ze had er waarschijnlijk ook niet bij stil gestaan dat ze anderen zou kunnen kwetsen met haar vraag.
Ze wilde gewoon weten hoe ze verder moest!!
Gossie , ik hoop dat alles goed komt en je lekker kan gaan genieten!!!
groetjes bri