forum om op elkaar te ...

pfffffffff

vroeger was er misschien niet meteen ruzie maar als ik zo'n reactie zou krijgen dat zou ik ook niet erg leuk vinden hoor!!!

vond hem erg fel en snap ook dat Gossie daar geschrokken van is want dit had zij en ik ook waarschijnlijk niet verwacht.

Je zegt dat je het niet persoonlijk aantrekt en iedereen gunt waarom dan zo'n reactie??
Ik dacht zelf dat je haar verkeerd had begrepen.....sorry van mijn verkeerde interpretatie maar dit had ik ook echt niet verwacht.

Ik had al in de nodlijst gezien dat je ronde 26 ingaat en dat vind ik heel erg voor je en hoop ook echt dat je het snel mee mag maken.

Ik snap ook wel dat als je langer bezig bent sommige reacties niet kan hebben.

maar Gossie is nu voor het eerst zwanger en heel gauw.
Dat is ook niet niks hoor!!!!
ookal wil je zo graag een kindje en ben je er bewust mee bezig op het moment dat het raak is kan het toch best eng zijn
ik bedoel er groeit nu ineens een kindje in haar er gaat wat groots gebeuren!!
er gaat een hoop veranderen!!
En omdat het voor haar de eerste is wist ze niet wat ze nou moest doen!!
Dus vroeg ze het hier op de site.
Een gewoon antwoord verwachtend......en als je zo'n reactie krijgt is niet leuk.

Ze had er waarschijnlijk ook niet bij stil gestaan dat ze anderen zou kunnen kwetsen met haar vraag.
Ze wilde gewoon weten hoe ze verder moest!!

Gossie , ik hoop dat alles goed komt en je lekker kan gaan genieten!!!

groetjes bri

hoi hoi

ik lees alles wat hier geschreven staat van twee kanten....

gossie is zwanger en heel snel, dat is natuurlijk heel fijn voor haar , maar ook doodeng......ik bedoel je schrikt er toch wel van en vaak heb je zoiest van .. hellup en wat nu.. alles komt even op je af en je weet niet meer waar je moet beginnen.. tevens is haar vriend er ook niet en dan voel je best wel alleen, denk ik, en zoek ze nu dus steun hier op deze site.

naat is al een tijd bezig en dat is ook niet heel prettig, gevoelens van teleurstelling  ed....
naat geeft ook haar mening en reageert er ook op.. en dat doe je ook met je emoties , anders reageer je niet.....naat heeft zoiets van hallo als je stopt met de pil, dan denk je er toch over na .je stopt toch bewust........je wilt dan toch zwanger worden..

ik zie de reaties van twee meiden die reageren vanuit hun emoties..

de een is overrompeld. en weet even niet waar ze moet beginnen en hoe ze het moet aanpakken

de ander is al heel lang bezig en kan zich niet voorstellen dat je zo reageert als je zwanger raakt.......

dus een ieder zegt wat hij vind en als dit en vrij forum is dan mag je toch zeggen wat je ervan vind ( dus naat dan mag gossie ook schrijven wat ze voelt)

alleen kan het misschien iets tactischer beschreven worden... maar dat is ook lastig omdat je nooit weet hoe een ander het opvat en leest

meiden ik hoop dat een ieder gelukkig wordt en een ieder ooit zwanger mag worden, daar ga ik in iedre geval voor duimen.

nou een heel verhaal, snap het zelf ook niet meer echt
tobi

hieronder staat de reactie van naat, die dus nogal fel reageerde op mijn onderwerp.
iedereen heeft wel zijn menig neer gezet, en inderdaad iedereen denkt er weer anders over. Er word namelijk ook gesuggereerd dat ik het allemaal alleen moet doen en dat mijn vriend me wel moet helpen ook financieel. Ik heb niet veel losgelaten over mijn prive situatie en dat wil zeggen dat we bezig zijn om mijn vriend naar nederland over te laten komen, maar dat dat allemaal niet zo makkelijk gaat, dat ik op advies van mijn huisarts extra medicijnen moet innemen omdat ik zwaar ziek ben en de verwachting er niet zou zijn dat ik binnen 2 jaar kinderen zou krijgen, en dat als ik ze zou krijgen dat ik dat allemaal niet op de normale manier zou gaan verlopen.
Uit nieuwsgierigheid voor de reacties besloot ik hier rond te kijken en mijn berichtje te posten. Ook inderdaad niet zo goed wetend wat te verwachten, ik bedoel ik ben pas 25 en het is mijn eerste kindje en ik ben 5 maanden bezig, weet jij meteen wat je verwacht als je stopt met de pil en besluit voor kinderen te gaan??
dat andere mensen al meer dan 12 maanden bezig zijn is iets waar ik me dus maar al te goed bewust van ben... en de tekst  die me gestuurd werd isdan ook niet eentje waarbij je een hart onder de riem word gestoken, maar eerder eem mes!

Ik wens alle andere veel succes met hun zwangerschap, met zwanger raken en met alles wat erbij komt kijken...

Josy

p.s
tuurlijk mag iedereen hier zijn menig geven over een ander onderwerp, maar pas op dat je het niet kwetsend maakt, Ook al lijk je op een pitbull en heb je je hart op je tong.

Gossy, spreek je jezelf nu niet weer een beetje tegen? In het betreffende berichtje schrijf je dat je één van de weinigen bent die na ronde 1 al zwanger blijkt en nu heb je het erover dat jullie al 5 maanden bezig zijn... Als je inderdaad al 5 maanden "bezig" bent, dan is het toch ook niet meer "ongepland"? Onverwacht misschien als jouw bovengeschreven situatie inderdaad waar is maar toch niet ongepland.
Ennieweee, misschien een tip voor de volgende keer. Dat soort vragen over "wat te doen nu ik zwanger ben" kun je waarschijnlijk beter plaatsen op het zwanger zijn-forum.
In ieder geval sterkte met het naar Nederland halen van je vriend en ik hoop dat je wel lekker kunt genieten van je zwangerschap.
Groeten Nicole

Hoi

Ik denk dat wat Nicole nu gezegd heeft daar ook alles mee gezegd is en Gossie: sterkte met je ziekte, vind dit heel naar voor je. Volgende keer (zoals de meesten eigenlijk al doen) eerst over je zwanger worden geschiedenis verrtellen, dan zal er anders tegen dit soort berichten aangekeken worden.
Sterkte en ik hoop dat het lukt met je vriend naar Nederland te halen!!

groetjes Costa

je kunt idd zulke reacties verwachten op een zwanger worden-forum. zullen we het hierbij laten??

Terug
Bovenaan