Forum

erg leuk!
ik heb namelijk een tijd geleden ook een forum aangemaakt voor sept mama's.
helaas werd er hier niet of nauwelijks op gereageerd....

ik heb gekeken bij jou forum, om heel eerlijk te zijn vind ik m best onoverzichtelijk (misschien omdat ik me er nog niet in verdiept heb)
ik heb mijn forum bij clubs.
clubs is erg overzichtelijk.

ik zou zeggen, kijk even,
http://septembermama2010.clubs.nl/
van mij mag jij best beheerder worden hahahaha

ik heb me laatst aangemeld bij septembermama2010. Gerigistreerd,maar kon nergens op reageren,dan kreeg ik steeds de melding dat ik me moest inloggen of registren???

Ik heb even snel gekeken, maar ziet er niet verkeerd uit. Het september mama forum. Wel een beetje druk en info die er niet toe doet. Maar goed ik denk dat ik het eerst gewoon hou bij www.mamas2010.forum2go.nl.
Heb helemaal geen verstand van computers en forums en deze weet ik een beetje hoe het werk.
Verder gaat het mij er niet om hoor dat ik beheerder ben, maar wou een makkelijk forum en overzichtelijk in vergelijking met hier.

ik had me geregistreerd en wou me aanmelden bij een forum maar.. dit was een besloten forum precies de balk zoals hierboven beschreven staat.. dus ik vraag me af.. vind het trouwens ook niet zo overzichtelijk kon niet zien waar ik nou heen moest.. een zwangerforum ofzo?? want ik kreeg een mail van de beheerder dat ik niet kon worden toegelaten..
dus ik blijf denk ik maar hier al die forums.. pfff..

He ik kan ook niet inloggen op dit forum, elke keer heb ik een verkkerde code.
Heb de admistrator al gemaild.
Zag wel dat er al veel berichten op stonden.

gr. nath

Terug
Bovenaan