forumbezoeksters en hun kroost

Hoi allemaal,
op het januariforum hadden we een lijst met de mama's, hun leeftijden en de uitgerekende datum. Ik zie hier dat er steeds ook weer nieuwe namen opduiken. Nu lijkt het me leuk om weer zo'n lijstje te maken. Ik ben er alleen niet zo handig in.
Is er iemand zo handig dat die dat zou kunnen en willen doen?

Ik ben in elk geval Veerle, 31 jaar, samenwonend in Limburg en mijn zoontje Quinn is mijn eerste kindje en geboren op 22-01.

Groetjes Veerle

Hoi, hoi,

Nou, ik ben absoluut niet handig met computers, dus ik hoop dat iemand anders die lijst wil maken...

Maar ik ben Eveline, getrouwd en  mama van Esther. Esther is geboren op 17 - 01 - 2007 en ze is ons eerste kindje.

Groetjes,

Eveline

ps: Leuk idee!

Ik wil wel een poging doen, als ik iets op dit forum krijg.... Dat zet ik er dan volgende week wel op als er wat meer reacties zijn. Ik vind het ook een leuk idee.

Groetjes Ilona

Goed idee zeg.

Ik ben Ruth, 31 jaar, moeder van Tijmen (05-01-2005) en Floor (21-02-2007), getrouwd, en woon in Twente.

Oh ja, ik zou ook niet weten hoe ik zo'n lijst in elkaar moet knutselen.........

Ik maak de lijst wel, als iedereen het ermee eens is. Willen jullie ook de woonplaats en het laatste gewicht van je kindje erbij? (Zie topic wie en wat...) of is het voldoende om de naam van de moeder, geboortedatum van het kind en naam van het kind erin te hebben? Zeg het maar, ik vind het wel leuk om te doen en die uitzoekerij af en toe vind ik ook helemaal niet erg. Ik zit namelijk op een binnenvaartschip en heb meestal wel een uurtje over.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan