forumbezoeksters en hun kroost

leuk!

ik ben Daphne, getrouwd, moeder van Nynke, geboren op 06-01-07, eerste kindje, ik woon in Meppel en ben 35.
Als het gewicht er nog bij komt plaats ik dat nog wel, alleen dat verandert zo vaak en dat is moeilijk bijhouden lijkt me.

groetjes,
daphne

Leuk idee!

Ik ben Femke, 28 jaar, samenwonend in Amsterdam en sinds 15-01-07 moeder van zoont Seth. Bij geboorte 4610 gram, 52 cm en na twee maanden 6100 gram, 61 cm.
Het is ons eerste kindje.

Groetjes Femke

Hallo,
Ik ben Marike 26 jaar samenwonend in driel en op 9 februari 2007 bevallen van een dochter Joany. Dit is mijn tweede kindje ik heb al een zoontje van 5 jaar Ian.

groetjes,

Oh ja, m'n leeftijd en woonplaats dan nog... Nou, ik ben 24 jaar en ik woon in Kudelstaart (vlakbij Amsterdam). Esthers gewicht zullen we vandaag weer weten want we gaan zo naar het cb voor de eerste prikjes!

Ik ben op 04-01-2007 bevallen van ons eerste kindje Lukas. Ik ben 29, getrouwd en woon in Voorburg. Luuk woog bij de geboorte 3939 en met 9 weken 7440 (het zal met niet verbazen als hij inmiddels echt 8 kg weegt, want hij voelt alweer zwaarder aan ).

Ik ben Karin, 27 jaar en 17-02-2007 bevallen van Christian, ons 1e kindje.
Wij wonen in Eindhoven.
Christian was bij de geboorte 4355 gram en 54 cm, nu bij 4 weken oud 4620 gram en 56 cm. (En toen ik hem gisteren in de box zag liggen dacht ik, jeetje wat een lange vent! Dus wellicht weer een cm erbij...)

Ik ben Sonja 27 jaar en sinds 6 januari mama van Evi. Ze is ons eerste kindje. Ik ben getrouwd en woon vlakbij Den bosch.
Bij geboorte woog ze 3400 gr en 50 cm. Twee weken geleden woog ze 5040gr en 57 cm.

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan