forumdag (zuid) limburg?

o ja, aub liever NIET op dinsdag en donderdag. Dan moet ik namelijk werken!

hallo limbo's
ik kom ook uit limburg.
mijn man heeft de heleweek vakantie dus ben niet meer echt online geweest hier.
afspreken lijkt me fantastische maar ik heb geen rijbewijs. dus het wordt wel moeilijk om dan na echt te komen.
groeten petra

Hallo,

Panningen is wel leuk want als het volgnes mij in zuid limburg is komt er bijna niemand ik kom trouwens uit Geleen en heb een auto dus als iemand interesse heeft om te carpoolen kan dat.
welke dagen kunnen jullie ik kan bv niet op Dinsdag of Donderdag en ik moet mijn oudste ook nog zien weg te brengen en mijn moeder heeft pas   vanaf   30 juli vakantie dus ik zou zeggen gooi maar eens met datums.

Gr Ellen

panningen is voor ons ook best.
Lijkt me leuk ook eens mama's en kindjes oin het echt te zien..

Wat lijkt jullie van 3 augustus??
ik zeg maar wat is geen dinsdag en geen donderdag.

En woensdag 1 augustus moet ik met chloë naar de kno arts..

groetjes pally

Voor mij zijn de weekeinden perfect, maar ja ik kom niet uit Limburg dus heb eigenlijk niets te zeggen. Van 30-7 t/m 10-8 kan ik helaas echt niet door de week, ik moet namelijk cursus geven en dat staat vast. Baal echt als een stekker van die cursus en heb er ooke cht geen zin in. Moet hem zelfs nog grotendeels maken, ben pas bij dag 1.... nog 9 te gaan... pffff.... nou we horen het wel.

Nanda en Tess

3 augustus is voor mij prima,.. Daarna zijn we op vakantie
Maar ben altijd de donderdag en de vrijdag vrij..

Esmé mv Kay

aaaahhh!! Nee, niet net díe week!! Dan moet mijn man de hele week weg voor zijn werk en wij gaan dan mee. Weekje later ook een optie?
Enne, Petra, als ik ga, kan je natuurlijk meerijden! (eventueel met de bus naar mij)

Terug
Bovenaan